• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw forumlid Tim

Tim schalke

Detailing rookie
14 okt 2012
5
0
Dag forumleden,

Nu ik ook daadwerkelijk een auto heb om te onderhouden, wordt het dus tijd dat ik mij hier ga aanmelden :)
Ik ben Tim uit Gorinchem, en heb deze zomer vanuit scrap een camper opgebouwd en die moet ik dus gaan onderhouden ;) Het is mijn eerste project geweest en ben er redelijk tevreden over. Het las en plamuur werk had beter gekund maar plamuren is een vak apart heb ik gemerkt. Ik ben overigens geen monteur of lasser van beroep maar ik heb met verschillende cursussen het nodige geleerd om een auto te repareren.

Hierbij dan meteen even 3 foto's van het resultaat van buiten. Ik zal vd week een compleet verslag plaatsen van begin ( gestript chassis ) tot eind. Hier en daar moeten alleen nog wat kleine dingen gedaan worden zoals rubber vervangen schuifdeur en achterbumper monteren. en de grill nog twee keer spuiten. Maar ik moest en zou naar het okterfest in Munchen gaan dus heb dat maar even achterwegen gelaten :)

33l1844.webp

i54rp4.webp

2afzpft.webp

Groet,

Tim