Beste allemaal,
Ik ben bradley visser, ben 22 en kom uit hoorn noord holland.
Ik heb op dit moment geen (privé) auto, maar ben druk opzoek naar een audi a3 bj 2003/2004
Toen ik even verder ging kijken, kwam ik uit bij het 'detailen', een begrip waar ik nog nooit van hsd gehoord.
Heb wel al verschillende auto's gereden maar verder dan wassen / waxxen met de hand ben ik nooit gegaan.
Ik heb enorm veel bewondering voor de kennis en voor jullie liefde voor een auto, wat natuurlijk direct aanstekelijk is.
Dus nu vast de door jullie vaak gehoorde vraag, waar te beginnen?
Ik ben van plan om alvast te gaan oefenen als vrienden dienst.
De spullen van meguiars trekken me erg aan, misschien komt dit ook omdat het bij veel firma's verkocht word in mijn woonplaats en omstreken.
Echt een budget heb ik niet, ik wil gewoon een super resultaat zien voor het werk wat ikerin steek.
Ik heb begrepen :
Wassen / drogen
Kleien
Reinigen met cleaner
Polish
Waxxen
Alle hulp, adviezen, tips en verhalen zijn welkom !
Alvast bedankt
Bradley
Ik ben bradley visser, ben 22 en kom uit hoorn noord holland.
Ik heb op dit moment geen (privé) auto, maar ben druk opzoek naar een audi a3 bj 2003/2004
Toen ik even verder ging kijken, kwam ik uit bij het 'detailen', een begrip waar ik nog nooit van hsd gehoord.
Heb wel al verschillende auto's gereden maar verder dan wassen / waxxen met de hand ben ik nooit gegaan.
Ik heb enorm veel bewondering voor de kennis en voor jullie liefde voor een auto, wat natuurlijk direct aanstekelijk is.
Dus nu vast de door jullie vaak gehoorde vraag, waar te beginnen?
Ik ben van plan om alvast te gaan oefenen als vrienden dienst.
De spullen van meguiars trekken me erg aan, misschien komt dit ook omdat het bij veel firma's verkocht word in mijn woonplaats en omstreken.
Echt een budget heb ik niet, ik wil gewoon een super resultaat zien voor het werk wat ikerin steek.
Ik heb begrepen :
Wassen / drogen
Kleien
Reinigen met cleaner
Polish
Waxxen
Alle hulp, adviezen, tips en verhalen zijn welkom !
Alvast bedankt
Bradley