• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier en opzoek naar werk en ervaring

Bob93

Detailing trainee
9 sep 2017
1
32
Hallo mensen,

Mijn naam is Bob, woon in Scheveningen en wil heel graag het vak van detailen leren. zijn er toevallig nog mensen uit Den Haag die geïnteresseerd zijn in een hulp.
Ik wil graag zo veel mogelijk leren en er mijn beroep van maken.

Groeten,

Bob
 
Welkom Bob

Er is al het een en ander voorbijgekomen op dit forum over een eigen onderneming
Kans is klein dat een bestaand ondernemer zomaar in jou gaat investeren
En een beetje opleiding op administratief vlak heb je zowiezo nodig

Geef in een voorsteltopic even aan wat je aan achtergrond hebt
 
Heb je ook aan de randzaken gedacht zoals:
- geschikte ruimte
- verzekering(en)
- inschrijving kvk
- maandelijkse lasten
- milieu wetgeving
- (bestaande) klantenkring
- ...

Wat is je motivatie om een poets/detailbedrijf te beginnen? Snel geld verdienen, van je hobby je beroep maken of...?
Detailen leer je niet 'even' in een paar weekenden. Het is een kwestie van veel oefenen enz.
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de club.
Verdiep je goed in alles wat er ook omheen zit. Detailen leer je alleen door te oefenen oefenen en oefeningen.
Daarnaast goed met wat bovenstaande al is aangegeven. Hoe ga je die constante stroom van klanten houden, verzekeringen, milieuwetten etc. Succes met het inlezen, leren en houdt vooral de motivatie vast.