• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier: sj0ertum's Clio, van hand naar machine

Pas op Sjoerd, het detailing virus heeft je bijna te pakken. Zodra je het hebt komt je er zeer moeilijk weer vanaf.

Ik spreek uit ervaring :)_[]
 
Wouter B zei:
Pas op Sjoerd, het detailing virus heeft je bijna te pakken. Zodra je het hebt komt je er zeer moeilijk weer vanaf.

Ik spreek uit ervaring :)_[]
Bijna te pakken? Haha hij zit er middenin, geen genezing meer mogelijk. :D
 
Hahah mn vader zei al, 'Sjoerd sla dr nou niet in door he'.
Maarja ik heb zoiets van, nu kost het ff kost....maar als het detailen straks in de vingers zit dan kun je er
ook nog eens een zakcentje mee bijverdienen.:grinning:


Dinsdag meteen de Drying towel en de Mild to be wild gebruikt, allebei echt heerlijk spul!
Mn washmit glijd veel soepeler over de auto met die shampoo en in een mum van tijd was de
auto ook weer droog. Wat een super ding die drying towel! De hele auto kunnen doen en de doek was
een beetje klammig....:heart_eyes:
 
Het verlanglijstje begint zich al uit te breiden haha.

Wassen:
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml (Heb ik al)

Drogen:
CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm (Heb ik al)

Kleien:
Ik heb nog wat staan van Meguiar's maar dat is bijna op, dus:
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)

Polijsten:
????

Voeden:
Poorboys World - Black Hole - 473ml

Waxen:
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml

Overig:
CarPro - Iron.X Cleaner - 500ml
Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml

Dit is mn lijstje qua producten, microvezeldoeken vind ik tot nu toe onnodig, die haal ik wel een stelletje bij de action,^^ .


Nu weet ik alleen niet goed voor welke polijstmiddelen ik moet gaan.
Zouden jullie voor de Mezzo en Finale van Monello gaan? Of toch voor een Poorboys product?
Ik wil namelijk een DAP500 aan gaan schaffen en wellicht een kant en klaar pakket.

Groetjes,

Sjoerd
 
Als je van plan bent alleen je Clio te onderhouden zou ik gaan voor PB, doe je ook andere auto's: Monello.
 
In eerste instantie de kneepjes van het vak maar eens leren op mijn eigen clio, en bevalt me dat goed en vind ik het leuk om te doen dan wellicht zo af en toe eens een andere auto.