• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier, zal me even voorstellen.

corsaracer

Detailing rookie
11 nov 2012
2
2
Ben sinds een paar weken hier op het forum aanwezig en al veel gelezen dus word maar eens tijd om me voor te stellen dacht ik zo.

Ik ben Tom woon in Nijlen (prov. antwerpen) rij sinds 2 weken met een Astra Sports tourer. Was met men vorige auto's ook al wel wa bezig met deze zogoed mogelijk inorde te houden.
Maar deze wil ik toch nog beter verzorgen.

Heb al wel wa foto's, ma voor een deftige shoot heb ik nog geen tijd gehad.

SAM_0458.webp

SAM_0461.webp

SAM_0457.webp

Heb al wa spulletjes besteld gehad, bij carclean natuurlijk.
Vorige week de astra al gekleid en in de collinite 915 wax gezet.

Ben zeer tevreden met het resultaat. :)

grtz Tom

@juffer1
Dank je, is men oldtimer die witte corsa tr, heb er zo nog één ma dan een zwarte een gewone hatchback dan waar ik vroeger nog wa dragraces mee heb gereden.

Die witte moet ook is deftig onderhanden genomen worden want die zen lak is ni echt mooi meer. Alleen weet ik nog ni zo goed hoe ik daar het beste aan de slag mee moet. Zal eerst nog wa meer info hier op't forum vergaren.

Nog Belgen, mooi :-d

En zoals al gezegd, erg mooie Astra met een aardig setje velgen dat je hebt!
Welkom.

Schrijf je reactie...