• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

Jewie92

Detailing trainee
15 jul 2017
9
25
31
Hallo,

Mijn naam is Davey, ik kom uit Den Helder en ben 24 jaar oud. Ik zit al een tijdje te snuffelen op dit forum, dus even voorstellen is wel op ze plaats.
Ik ben werkzaam in de binnenvaart, bij ons aan boord zijn we veel bezig met lakken en het schoonhouden hiervan. Er wordt niet echt gepolijst aan boord. Een aantal rvs dingetjes poetsen we nog wel eens met unipol als er tijd en zin is.

Thuis hebben we een zilveren Ford Fiesta uit 2001 die van mijn vriendin is. Zei wast de auto nooit waar ik niet tegen kan dus probeer ik deze taak op mij te nemen. Ik zelf heb een groene Kawasaki zx6r uit 2003 die ik wel graag aandacht geef, maar mischien wel eens wat extra aandacht mag krijgen. Daarom heb ik mij ingeschreven op dit forum. Graag zou ik de motor zelf weer in showroom staat willen krijgen. Dit is op het moment mijn prioriteit en daarna ga ik ook de auto aanpakken.

Ik ben een aantal weken geleden bij carclean geweest bij het summer detail evenement met 2 vrienden. Zei konden het niet opbrengen om lang in de rij te staan zodat we de winkel in konden, dus ben ik gister zelf even langs de winkel geweest ik was toch in de buurt. 2 tassen vol spullen aangeschaft en in de middag gelijk aan de slag gegaan. Nog geen benoemingswaardige resultaten bereikt, maar dat komt volgende week wel in orde als ik weer vrij ben.

Ik probeer zoveel mogelijk informatie via het forum te zoeken en via de zoekfunctie, als ik er dan nog niet uit kom of met vragen zit zal ik zelf wel een topic starten

Groetjes
 

Bijlagen

  • 20170821_155058.jpg
    20170821_155058.jpg
    487,6 KB · Weergaven: 82
  • 20170821_160046.jpg
    20170821_160046.jpg
    381,2 KB · Weergaven: 67
  • Leuk
Reactions: Mrkawa en Quantoxx
Welkom, nog een Kawa-rijder! Kunnen we eindelijk tegengas bieden aan al die BMw's hier :joy::joy:
Genoeg leesvoer hier en bij vragen, gratis een heleboel antwoorden.

Successss!
 
  • Leuk
Reactions: Jewie92
Welkom bij de club Davey.
Tassen vol spullen? Dat zijn ernstige symptomen ;)
Maar hou ons niet langer in spanning... Wat zat er allemaal in die tassen? o_O
Dankjewel, ik zal jullie niet langer laten wachten. Dit is wat er in de tassen zat

van monello:

-2 x kleine mf doek
-grote droogdoek
-kleine droogdoek (cadeau van cc)
-washmitt
-klei met detailerspray
-non ferro
-rafinni mezo met oranje handpad
-wax van Collinite no 845 met zwarte monello handpad
-shampoo van dodo juice born to be mild

Dat was het deze keer
 
Allen bedankt. @Zluytr weet zeker dat er nog vragen van mijn kant uit komen dus dat komt in orde. Verder zag ik dat je een interessante hobby plaats hebt. Ik zal van de week even de tijd nemen om dat ook eens goed door te nemen
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr