• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

emve

Detailing rookie
13 aug 2010
5
0
Hallo allemaal,

Ook ik ben hier nieuw. Niet helemaal nieuw, ik volg het forum al bijna een jaar, maar wel nieuw geregistreerd.

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een Opel astra H break, een zwarte uit 2007. Helaas door de vorige eigenaar weliswaar regelmatig gewassen, maar met als gevolg heel veel swirls en krassen, waarschijnlijk als gevolg van afdrogen met een niet al te schone zeem. Als ik de krassen iets nat maak zie je ze niet meer, dus ze zijn weg te krijgen. Binnenkort zal ik wat foto's maken.

En nu sta ik op het punt de nodige spullen aan te schaffen om de auto echt mooi te maken en te houden. Een zwarte auto moet natuurlijk goed en heel regelmatig worden bijgehouden, dus ben ik op zoek naar betere producten dan ik altijd gebruikte. En volgens mij ben ik bij Carclean.com op het goede adres. Nu nog kiezen wat het allemaal gaat worden, welke middelen en hulpmiddelen (dap etc).

Ik ben beginner, dus uitgebreide reacties en reviews hoeven jullie nog niet te verwachten van mij, misschien op termijn wel. Eerst maar eens mijn kennis vergroten met alles wat hier op het forum te lzen valt.

Groeten,
Mario
 
Welkom op dit forum, je zult hier bijna op al je vragen wel een antwoord vinden.

Laat de pics maar komen van je ride en daarna van het resultaat ook uiteraard, we zijn allemaal een keer onderaan de lat begonnen.

Ik heb al diverse autos gedaan en nogsteeds ben ik ook een amateur;)