• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw hier

marc17

Detailing rookie
17 jan 2012
11
0
Hallo iedereen, heb al vele malen berichten gelezen hier en nu moest het toch maar eens gebeuren om me even voor te stellen.
Ik ben marc ben 44 jaar en heb als auto een fiat croma 1.9 multijet 16 V 150 Dynamic

Snap niet dat er niet meer van deze geweldig rijdende auto`s van rond rijden, zo veel comfort en goede prestaties.

Zit al heel lang te denken om mijn auto machinaal mooier te maken, en aangezien ik toch nog wel vragen heb deze aanmelding.
Wat ik alleen niet begrijp is dat er van die starterskits worden verkocht om als beginner te kunnen starten en er vervolgens nooit geen klei bij zit, terwijl na het wassen dit een van het 1e is wat je moet doen, of zit ik nu fout?

Welkom Marc.
Kleien is zeker een belangrijke stap, maar ook niet altijd nodig en als er altijd klei in ieder starterspakket zou zitten, zou dat ook best wat schelen in de prijs.
Je kunt altijd nog beslissen om te kiezen voor een losse kleiset. natuurlijk

Welkom!

Ik rijd zelf ook met een Fiat Croma(1.9 multijet 150pk emotion) zie mijn kleine
show off!

grandscenicman zei:

Nou zo zou ik de mijne ook willen zien, schitterend zeg.
zou je dan ook willen vragen wat jij als must haves moet hebben als beginner.
Zou het erg waarderen aangezien ik makkelijker een keuze kan maken als niet alleen iemand van carclean een suggetie doet.

Voor handmatig: klik hier
Voor machinaal: klik hier

In allebei de handleidingen een leidraad van wat je nodig zou kunnen hebben, let wel, je hoeft niet exact dezelfde spullen zoals beschreven, te gebruiken.

Je mag naar eigen inzicht je eigen spullen samenstellen ;)

Als ik weer wat meer tijd heb en wat mooier weer wordt en dan ook nog weet hoe ik foto`s kan plaatsen laat ik ook wat zien.