Ik heb voor mijn vriendin een setje Mini wielen opgepikt, (niet meer) hoogglans zwart. Setje had een paar maanden buiten gelegen, waardoor de remstof was gaan roesten. De zichtzijde van de velg was enorm smerig.
Na het schoonmaken kwam dit er onder vandaan:

Na een paar rondjes polijsten ziet de zichtzijde er nu zo uit:

Nu zit ik nog met 2 uitdagingen. De ruimte tussen de spaken, kun je die het beste met een cone of met een bal polijsten?
De velgbedding zitten spikkels in die niet verdwijnen met polijsten of kleien. Zou dit ingebrand remstof zijn? Iemand enige idee of dit weg te krijgen is?
De velgen zijn naar mijn idee gepoedercoat of zitten enorm dik in de lak. De blanke lak is op een plekje soort van "opgestroopt".
Na het schoonmaken kwam dit er onder vandaan:

Na een paar rondjes polijsten ziet de zichtzijde er nu zo uit:

Nu zit ik nog met 2 uitdagingen. De ruimte tussen de spaken, kun je die het beste met een cone of met een bal polijsten?
De velgbedding zitten spikkels in die niet verdwijnen met polijsten of kleien. Zou dit ingebrand remstof zijn? Iemand enige idee of dit weg te krijgen is?
De velgen zijn naar mijn idee gepoedercoat of zitten enorm dik in de lak. De blanke lak is op een plekje soort van "opgestroopt".