• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid - Erik

Ebro

Detailing rookie
23 dec 2013
5
0
Hallo,

na een tijdje van alles vanaf de zijlijn te hebben bekeken en met plezier sommige topics te hebben gelezen leek het mij wel zo netjes me eens een keer voor te stellen.

Ik ben Erik en heb me in mei van dit jaar eens op internet verdiept in detailing. Zodoende kwam ik bij carclean uit en dit forum. Ik heb me zitten vergapen aan de mooie resultaten van sommige forumleden. Aangezien ik veel genoegdoening haal uit een schoon gewassen en glimmende auto (zeker nadat ik daar veel bloed, zweet en tranen in heb gestopt), wilde ik dat ook en heb daarom bij carclean al de nodige bestelling geplaatst, waaronder vanavond zelfs nog de DAP900 uit de DAPpere dinsdag. Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten.

Wij rijden in een toyota auris (zilver) en een volvo V50 (zwart). Zij zijn inmiddels al een aantal malen 'slachtoffer' geweest van de producten van carclean.
Allemaal met de hand met goede resultaten. De DAP zal hierbij zeker van pas gaan komen.

Grz,
Erik