• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid GaetanDB

GaetanDB

Detailing rookie
1 okt 2013
166
0
Hallo,

Uit beleefdheid stel ik mij eventjes voor. Ik ben Gaetan, 21 jaar oud en wonende in Brussel, België.
In het detailen was ik al langer geïnteresseerd maar als student was dit gewoonweg niet betaalbaar. 1 jaar heb ik in een krot van een auto rondgereden waar ik geen rotten bal in wou steken maar nu heb ik sinds een maand een Seat Ibiza 1.4 16v uit 2006 in mijn bezit en een job dus ik kan mij voluit uitleven op het detailen van mijn auto. Zal ook mijn eerste detailproject worden met een paar challenges zoals 2, 3 diepe krassen.

Voilà, dat wast, hier heb ik mij ingeschreven voor tips en dergelijke zoals alle nieuwe leden denk ik. Ziet er mij een goede community uit, goede mods en site die echt service levert!