• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid in een interessante wereld

desnatas

Detailing rookie
19 apr 2010
8
0
Hallo allen,

mijn naam is Desso en ik rij met veel plezier in een Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sporttronic '01 (zwart/aubergine) en een Fiat 500 1.2 Sport '09 (parelmoerwit). Ik dacht een beetje ervaring te hebben met poetsen, maar hier gaat een wereld voor me open en kom ik erachter dat het detailen heet. Bij mij hield het op bij commandant, turtlewax en autoshampoo. Dit natuurlijk ook vanwege het feit dat de producten die je hier kan krijgen niet in de winkel liggen, althans niet in de winkels waar ik ben geweest. Het is erg leuk om producten te testen en uit te proberen om te kijken waar je het liefst mee werkt, alleen jammer dat het zoveel geld kost om uiteindelijk op een fijn product uit te komen. Ik heb al een aantal dingen en merken uitgeprobeerd en neig ik steeds meer richting Poorboys. Het is jammer dat het toch weer even duurt voordat je auto weer toe is aan een beurt;-)

Met dit forum wil ik bereiken om sneller de juiste keuze te maken welk product voor wat het beste is.

Hetgeen wat mij tot nu toe het meest verbaasd heeft is klei,,......,...ongelooflijk! Ik ben benieuwd of daar nog een product overheen komt. Aanraders zijn altijd welkom, dus verras me maar.

Welkom Desso.
Het is altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken. Denk dat vrijwel iedereen hetzelfde heeft gehad als jij met kleien.
Je kunt natuurlijk zelf bepalen hoe vaak je iets aan de auto gaat doen (niet iedere week gaan polijsten uiteraard :-d ).

Heb je nog foto's van je wagens? Klinkt interessant.

Welkom hier!

je plaatje is niet zichtbaar zo, linken van je Iphone Photoaccount in User modus is niet mogelijk, alleen voor jezelf.
Voeg het bestand anders bij aan je openingspost, piece of cake ;)

Welkom, het is inderdaad bij de meeste van ons zo gegaan. We dachten dat we erg goed bezig waren tot...er een heel andere wereld openging.....geloof me het werkt erg verslavend, maar de auto's veranderen op korte tijd in juweeltjes ;-)

Welkom,

Poorboys trim restorer is ook wel een wonderbaarlijk product.
Nooit gedacht dat iets in plastic zou trekken.
En er zijn vast nog vele andere te ontdekken

Hans

Welkom, ennu is al eerder gezegd, een mooie combi aan Italiaans schoon, vooral die eerste kan me bekoren :-)^

mijn naam is Desso en ik rij met veel plezier in een Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sporttronic '01 (zwart/aubergine)

Welkom hier.

Hier klikken, er staat een handleiding hoe je foto's op het forum kunt plaatsen