• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid! Richard stelt zich voor :)

-Richard-

Detailing rookie
28 okt 2014
2
0
Hee hallo allemaal, ik stel mij bij deze even voor op dit forum. Hoop hier veel te leren.
Ik rijd een 96 Civic, met een 1.5 Vtec motor, moet nog opnieuw afgesteld worden maar de verwachting ligt op 130 pk ongeveer (bank uitdraai van enkele jaren geleden was 110 op de wielen)

Ik heb mijn auto 2 keer met de hand gepolijst en wil eigenlijk beginnen met het aanschaffen van machinaal speelgoed tzt.
Het begon zoals velen hier met een onschuldige aankoop, dan wel een complete kit van Meguiars.

Ik ben hobby matig actief in fotografie en technisch aangelegd dus is het eigenlijk een ideale auto voor me, betaalbaar en alles is zelf te doen met soms wat hulp.
Hoofdzakelijk houd ik ervan om alles zelf te doen en dat niemand die zich ermee bemoeit :p

Groetjes,
Richard

Laatst bewerkt door een moderator: