• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid voorstellen

Gradus

Detailing rookie
14 feb 2018
8
15
34
Hallo. Mijn naam is Gradus 28 jaar uit Venlo
Auto’s poetsen begon voor mij op vroege leeftijd 13 jaar, het begon met water en shampoo & een stzofzuiger, verdiende er toen al 5 Gulden mee
Wat toen nog veel was

Later ging ik auto’s poetsen met
Polijst pasta
Wax
Glassex-Glas-sex

Toen deed ik alles met de hand. En wanneer ik klaar was vroeg ik men wat ze er van vonden,ze zeiden dan, mooi goed gedaan. Voor mijn gevoel was ik nooit klaar, want ik hou van perfectie & kwaliteit

Later begon ik met een polijst machine, ik stond versteld van de resultaten ja hier wil ik meer van. Maar als kind had ik niet altijd geld om een nieuwe polijst machine te kopen. Dus ging ik verder op de hand wat ook super goed werkt. Indien je goede producten gebruikt

Zo heb ik het altijd met de hand gedaan. Nu heb ik laats een auto gekocht en zie ik swirls. Ik erger mij aan die swirls, ze moeten eruit! Wegwezen!

Dus zal ik vandaag een dap900 bestellen en opzoek gaan na het stappenplan van a tot z
Klei doekjes polijst raam reinigen rubber reinigen bijna alles ligt klaar.

Dus ik ben ik een perfectionist

Dit was mijn voorstellen

Groetjes Gradus
 

Bijlagen

  • 03B43704-E311-493B-8411-9DE73079ABD6.jpeg
    03B43704-E311-493B-8411-9DE73079ABD6.jpeg
    359,5 KB · Weergaven: 144
  • Leuk
Reactions: Cordoba