• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid!

Toskje

Detailing rookie
13 jan 2016
6
2
37
Hurdegaryp
Goedenavond!

Na een lange tijd meelezen en zoeken/proberen heb ik toch maar een keer de 'stoute' schoenen aangetrokken en alvast wat verjaardagscadeaus voor mezelf besteld én uiteraard lid geworden van dit interessante forum :)..

Mijn naam is Johannes, 28 jaartjes en woon onder de rook van Leeuwarden. Hobby's zijn voetbal en alles waar maar benzine/diesel in moet. Voornaamste hobby, zelf beoefend is autocross. Rijd sinds vorig jaar in een Volvo v50 met een fantastische 5 cilinder 2.4i motor.
20140802_133935_1.webp

Naar aanleiding van diverse topics en het handige stappenplan hieronder mijn allereerste en zeker niet de laatste bestelling bij Carclean, super service (ook qua advies) en bedankt voor de gratis washmit van Monello.
20160113_193041.webp

Prettige avond!
Johannes

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom! Je Volvo heeft een mooie kleur om te detailen! Zwart is altijd de meest dankbare kleur om helemaal strak te maken.

Bedankt allen!

@Jeroen, een andere naam kom ik zo snel niet bedenken. Naam heeft een reden, laat ik het daar in het kort maar even op houden ;)

@Vlerk; Dat is mijn oude crosser, een Mazda 323F BG. Deze heb ik afgelopen zomer gesloopt en ligt nu in delen in de garage. De rest is naar de ijzerboer gegaan, was krom na een zoveelste koprol.
De trekhaak is helaas niet afneembaar, is een vast model.

Welkom beste Johannes!
Ik kan een mooie Volvo altijd wel waarderen...
Misschien ben je ook actief op volvo-forum.nl?
Zelf kom ik daar niet meer veel.

@Kees-sw .. De reden dat ik deze auto gekocht heb is met name het 'trekvermogen' i.v.m. autoambulance. Trekhaak is dan wel handig ;)
@StijnV .. Ja, daar heb ik ook een account maar ben niet echt actief.