• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Meguiar's Soft Buff foam pads 2.0

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Meguiar's brengt nieuwe 7"(17,5cm)foampads uit.

De oude blijven bestaan.
Nieuwe kenmerken:
-Nieuwe 7" formaat. Geschikt voor zowel excentrisch als roterend.

-Makkelijk centreren met de So1o backingplate (alhoewel de meesten ontevreden over die plate zijn)

-Lamineerlaagje voor duurzaamheid

-Wasmachine bestendig! :party:



W7207 Soft Buff 2.0 Foam Cutting Pad:
-De foam is iets "vriendelijker" gemaakt omdat veel mensen deze pad gebruiken op een excenter. Desondanks kan deze pad alsnog "marring" en "hazing" achterlaten, nabewerken met een polishing pad.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

W8207 Soft Buff 2.0 Foam Polishing Pad:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

W8207 Soft Buff 2.0 Foam Finishing Pad:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Die velcro is wel jammer ja, en helaas zal de prijs hier rond de 40,- liggen :(
 
gewoon zelf bestellen in de us of maak er korte vakantie naar koffer vol op de terug weg;)
 
Goeie vraag... Ze kunnen met de DAP maar ik denk dat je beter 5.5" pads van Lake Country kan nemen. Deze passen veel beter op de DAP.
 
tinus zei:
waarom zou iemand kiezen voor Meg pads?
Omdat ik ze kwalitatief, hier doel ik op de kwaliteit van het schuim, beter vind dan de lc-pads.
Ik gebruik ze zelf dan ook beiden en moet zeggen dat de megs pads toch vaak de voorkeur krijgen. Maar ze zijn inderdaad flink aan de prijs.
 
En omdat het gewoon hele goede pads zijn. Ze gaan heel lang mee. Mijn lake country pads begonnen al te slijten na een paar keer gebruiken. De Meguiar's pads zien er na enkele maanden nog als nieuw uit. Ook geen gezeik meer met loslatende velcro. En ze passen prima op de DA. Heb ze zelf gebruikt op de G220. Ik vind ze de meerprijs absoluut waard.
 
kijk, dat zijn dan gebruikersargumenten en dan begrijp ik het.
Ik heb nog nooit met megpads gewerkt, dus kan dit ook niet beargumenteren.

Herken trouwens niet dat LK-pads snel slijten, behalve dan door mijn eigen fout.
 
40 euro verkoop in nederland is te belachelijk vind ik.

Pads kosten in Amerika $14.99 per stuk. Dat is een goede 10,70 euro per stuk omgerekend.

Als ik er in Amerika 10 zou bestellen, kost me dat $14.99 * 10 = $149.90
Voor het gemak $35 verzendkosten (weet ik van mijn vorige Amerika aankoop) = $184,90 ~ 132euro

komt er hier in nederland nog 15% import kosten bij? en laat eens gek doen BTW a 19%.
132 + 15% +19%= totaal 180 euro voor 10 PADS!!! Dat is 18euro per stuk! Dat is de helft!!

Doe anders eens gek, en reken 30% import kosten:
132 + 30% +19%= totaal 204 euro voor 10 PADS!!! Dat is 20,40 euro per stuk! Dat is nog steeds rond de helft van de prijs die jullie zeggen!!

Nu is een pallet versturen natuurlijk duurder, maar dat valt weer weg tegen de aantallen die erop staan.

Verkoop prijs in Nederland wordt wel 40euro per stuk als je er 40% winstbelasting en 35% marge bij op telt... Jullie moeten ook je brood verdienen, maar anderzijs moet ik er ook hard voor werken.

Maar voor een verschil van +-20 euro per pad, is de kans zeer groot dat ik ze niet via Nederland bestel...

No offense to CC by the way...,^^
 
Joost zei:
En weer de velcro laag te klein voor een 150mm backingplate.
Hoe is het mogelijk?

Sommige merken luistern naar hun klanten (de gebruikers) Megs zegt allen hoeveel je moet betalen.

Geef mij maar de pads van LC zelfs al zouden ze iets minder zijn (Waarom LC maakt alleen pads en aanverwante) dan nog blijf ik daar bij omdat je veel meer verschillende gradaties kan kopen voor minder geld.

Amerika is grotendeels een failliete boedel een lege huls een uitgebloeide droom. laten we er voor oppassen nogmaals met ons spaargeld hun financiele noden te ledigen
 
davejanssen zei:
Maar voor een verschil van +-20 euro per pad, is de kans zeer groot dat ik ze niet via Nederland bestel...

No offense to CC by the way...,^^

None taken ;)
Feit is dat Meguiar´s een eigen prijsbeleid heeft en dealers daar niet vanaf mogen wijken. Daar kunnen wij niets aan doen helaas. Prijsdiscussies over Meguiar´s zijn daarom een beetje zinloos hierdoor. Meguiar´s maakt goede producten, ook de 2.0 pads zijn prima, heb ze zelf ook, alleen het prijsverschil t.o. van de concurrent is erg groot, eigenlijk te groot.
Dat is iets waar Meguiar´s niet echt naar kijkt, ze hebben, met het kijken naar de concurrentie betreft, oogkleppen op. Jammer, want ze prijzen zichzelf de markt uit op die manier. :s
Dus laten de prijsdiscussies in dit topic achterwege laten.
 
Wie gaat er over het prijsbeleid van Meguiar's?? Is dat Meguiar's amerika of Meguiar's europa?? Valt mij altijd op hoe goed Meguiar's het doet in Amerika, en hoe slecht ze hier bezig zijn.