• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw nieuw nieuw...

martin555r1

Detailing trainee
5 aug 2011
10
32
Hey hallo..ik zal mij even voorstellen...mijn naam is Martin.... woon in Berkel en Rodenrijs...

Ik heb sinds twee maanden een nieuw project.. een hele mooie zwarte Mercedes SLK r171

Tja een zwarte....heb mn onlangs naar een "poets(bakkers) bedrijf"gebracht...
Toen ik hem ging ophalen glom ie als een tiet..maar na een paar dagen in de regen verdween die mooie glans en kwamen de swirls..hologrammen en andere onregelmatigheden gewoon terug.....
De auto voelde best vettig aan..het leek net of mijn auto behandeld was met bak&braad...
Wel jammer..maarja van je fouten leer je....heb plannen om binnenkort een complete D/A set aanteschaffen ...een dikkertje DAP900 en allles wat daar bij hoort...
Ben van mening dat ik het zelf beter kan....eventueel met wat hulp van wat forumleden....mocht er iemand in de buurt van Berkel en Rodenrijs zich geroepen voelen om mij wegwijs te maken...ben ik daar altijd voor te porren....ik zorg eventueel voor bier ..koffie ..thee ..limonade en gevulde koeken.
Zoal ik eerder meldde heeft de auto swirls...klein beetje steenslag en wat kleine krasjes...en hoop daar binnenkort van af te zijn...

Heb inmidddels al veel gelezen op dit forum...ben blij te lezen dat ik niet de enige "ïdioot"ben die een mooie verzorgde auto kicken vind.
Ik vind een mooie schone verzorgde auto helemaal top !!
Wel altijd lachen..je kent ze wel die buren die (goedbedoelde)opmerkingen maken....: 'ben je nu alweer met je auto bezig..mag ik die van mij er ook achter zetten "??

Maar goed .....hoop hier wat te leren..sta altijd open voor tips en goedbedoelde opmerkingen..
Op de foto's glimt ie al lekker..maar dat kan beter toch ??

Verder rijd ik ook motor !! zie bijlagen.....maar daar valt verder niet veel aan te poetsen...wel lekker om op te scheuren..

Tot snel !!

Welkom !
Best wel grote (en mooie) sloffen heb je daar ! maatje 20?

Welkom!

Ik mag er niet aan denken dat ik in Berkel en Rodenrijs woon, ik zou elke week bij Carclean staan:lol
Leuke SLK, alleen vind ik de velgen 1 tot 2 maten te groot :o
Heb je niet van je prestatie's moeten inleveren omdat je nu zo een grote velgmaat hebt steken??

Welkom, naamgenoot!

NHke zei:
Welkom!

Ik mag er niet aan denken dat ik in Berkel en Rodenrijs woon, ik zou elke week bij Carclean.com staan:lol
Leuke SLK, alleen vind ik de velgen 1 tot 2 maten te groot :o

Dat was precies wat ook bij mij in me opkwam, zowel de afstand tot Carclean als mbt de velgmaten. In ieder geval veel detailingplezier!

Welkom op het forum, veel leerplezier toegewenst.

Had ook even een wtf momentje toen ik de velgen zag. 8-())
Lijkt een beetje een monstertruck zo.

Affijn, smaken verschillen. ;)

:lol Haha wat een stel mafketels hier!!
Had me hier voorgesteld dat ik met allemaal serieuze..droge autopoetsers ...sorry detailers te maken had.

Heb me echt kapot gelachen om alle opmerkingen..vooral die van Frans.....monstertruck..:lol
Had eigenlijk de koosnaam "Dickmans" voor mn auto.....maar "Bigfoot" is nu meer op zn plaats...haha.
Ga hier vooral mee door !!..wel n beetje oneerlijke strijd met zn allen tegen mij alleen....
Er komt gelijk n heel goed idee in me op...lijkt me leuk om met mijn Monstertruck over n paar net gepoetste auto's heen te rijden...zijn er vrijwilligers??

Als ik de foto's bekijk ..kan ik de opmerkingen wel begrijpen èn waarderen...ze lijken echt mega..maar in werkelijkheid ziet het er toch beter uit.
De wielkasten zijn in verhouding echt heel mooi gevuld..verlagen is niet nodig!!
Een collega had mn foto's op Hyves gezien en vond ze ook errug groot !!!!...maar in het echt liep het kwijl uit zijn bakkie...
Maar inderdaad smaken verschillen...en ik vind m super !!!daar gaat t om!!
Kan er wel tegen hoor !!!:jippie

De auto tja ...qua prestaties geen racemonster....maar kan behoorlijk van zn plek gaan...het is geen SLaK ....het is inderdaad een 200K!!
Heb 11 jaar Impreza gereden (met heeeeel veeeel plezier)..daar is deze auto niet mee te vergelijken..maar qua rijplezier kies ik toch mn Ster..rijdt echt lekker..ondanks de grote velgmaat (20")
Het is geen stuiterbak..dat viel gelukkig mee!!

Maar goed dit was het even..voel me hier wel erg thuis!!!
Bedankt voor het warme onthaal !!

Mzzl w^^w

Welkom Martin,

Ben ik "even" op vakantie, mis ik al dit lekkers wat op het forum voorbij komt. Mooie SLK heb je:-)^ Lijkt wel wat op de onze.......;)

IMG_1564-1.webp

IMG_CC1573-1.webp

Haha..... mooie Slk en Passat.
En wat rijden ze lekker hè die Duitsers......

Heb mijn Slk reeds voorzien van diverse chrome optie's....echt super!!

Binnenkort als het weer een beetje beter wordt..ff naar de buren van Carclean.com spulletjes aanschaffen...of is er iemand die een loods heeft ???
Sta( of zit nu) te popelen......

Mzzl en bedankt voor het hartelijke welkom....aufwienerschnitzel