• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op het forum: Arjan

janhenduk

Detailing rookie
2 sep 2009
611
0
Hallo ik ben Arjan Kampherbeek en de broer van Noeltie ofwel Neil Kampherbeek.
Onlangs heb ik met Neil mijn Starlet onder handen genomen en dit was voor ons de eerste keer dat we van de DAP gebruik maakte en de detailproducten.
Neil had hier een topic overgemaakt.
Ook rijdt ik nog in een Mazda 6 die binnenkort ook aan de beurt is.
Na het projectje Starlet helemaal verknocht geraakt aan deze manier van auto poetsen om zo maar te zeggen.

Hier een foto van de Mazda 6
IMG_7097-01.webp

En hier een foto van de Starlet.
IMG_3281_copy.webp

Ook ben ik nog actief op het Mazda6 forum.
By the way ik ben getrouwd en vader van twee dochters de oudste is 5 jaar en de jongste wordt over twee weken 2 jaar.

HLE-99 zei:
Welkom Arjan, die Starlet was al zo lekker opgeknapt, dus het komt best goed met je 6.
Eerlijk gezegd kijk ik ook hiernaar uit hoe de M-6 hier uit zal komen.
Vandaag de bestelling ontvangen waaronder de Poorboys leather stuff, ben benieuwd hoe mijn lederen bekleding er uit zal gaan zien.
Voordat ik kennis had gemaakt met poorboys en Mequaire gebruikte ik leder creme van Auto Glym het nadeel was dat de stoelen een paar uur vettig aan voelden.

Aficior zei:
Aha, twee kinderen. Dus jij moet ook na acht uur 's-avonds dit soort werkzaamheden verrichten...

Welkom
Inderdaad 2 kids, maar ik heb een luxe probleem:-d want ik werk in 5-ploegen dienst en dat houdt voor mij in 6 dagen werken en 4 dagen vrij.
En in die 4 dagen vrij of beter gezegd mijn weekend kan ik dan veel werkzaamheden verrichten.
Volgende de week dinsdag op woensdag nacht heb ik mijn laatste nachtdienst en als ik rond de middag mijn bedje uitkom dan begin ik met de Mazda te kleien zodat ik deze donderdag met de DAP 500 in combinatie met de PB-middeltjes onder handen kan nemen.
En ja als je goed geteld hebt moet ik op zondag weer beginnen:'(