• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op het forum

FordDriver

Detailing rookie
16 jan 2017
11
2
Groningen
Hallo allemaal!

Na enige maanden te tips en tricks te hebben gelezen over het volledig cleanen van een auto, werd het tijd om een account aan te maken en de nodige vragen te stellen. Zelf heb ik al een aantal grote bestellingen bij Carclean gedaan en het bevalt mij tot nu toe erg goed. Alleen de laatste tijd door het weer niet veel gebruik van kunnen maken. :worried:

Hopelijk kunnen wij iets van elkaar leren op het forum. Dat gaat zeker goed komen na wat ik al heb gelezen de afgelopen tijd. :cool:

Zojuist een topic geopend: https://forum.carclean.com/threads/lakschade-schaafplek-zwarte-auto.18415/

Greets,
Rob
 
Laatst bewerkt:
Bedankt jongens! Hier nog een kleine impressie van mijn poetskunsten, mede geleerd door dit fantastische forum!
 

Bijlagen

  • Auto wassen 1.jpg
    Auto wassen 1.jpg
    553,9 KB · Weergaven: 186
  • Grote doos Carclean.jpg
    Grote doos Carclean.jpg
    427,6 KB · Weergaven: 161
  • Hoofdfoto.jpg
    Hoofdfoto.jpg
    448,6 KB · Weergaven: 176