• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Nikita, 27 jaar oud en gek op glimmende schone auto's. ;-)

Ik was altijd al gek op poetsen, maar we hebben net een nieuwe auto gekocht en ik wil het nu echt serieus gaan aanpakken. Dus dit forum is voor mij hartstikke leuk.

Wij hebben een Opel Corsa Cdti Cosmo uit 2012 en onze nieuwe aanwinst is een BMW 3 serie Touring 320D Dynamics Edition uit 2013.

Beide auto's zijn lekker veel door de wasstraat geweest (grrr). Maar dat zal een dankbaar werkje worden. Ik heb net een mooi volledig pakket besteld via deze site (wel even een rib uit mijn lijf). Zal dit forum gebruiken voor tips en misschien als ik zin heb zal ik foto's plaatsen als ik ga poetsen.

Groetjes Nikita