• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw op het forum

franky c

Detailing rookie
10 apr 2021
5
15
hey, ik ben frank coveliers uit brasschaat belgie. ben hier terecht gekomen via een vriend collega op het werk .
rijd nu 2 maand met een mazda cx30 rood en heb al veel tips gelezen hier zodat ik zelf niet veel moet vragen:grinning:
en vandaag men eerste bestelling wordt geleverd DAP EVO Monello Raffini Evolution Pack :heart_eyes:
IMG-20210327-WA0005.jpg
 
Welkom Frank. Begin gewoon met netjes wassen, en bouw dat gewoon steeds wat verder uit: op die manier kun je gewoon met je auto aan de slag, zonder tussendoor steeds na te moeten lezen in welke volgorde en hoe je bepaalde stappen moet doen.
 
  • Leuk
Reactions: franky c
bedankt cordoba poetsen en waxen doe ik al lang.
maar wil nu een stapje verder zetten , en wil dit op de juiste manier doen.
vond mijn ex autos altijd proper en blinkend, maar als je het hier ziet en leest.
:rolleyes:was het eigenlijk niet proper.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom Frank,
Gefeliciteerd met je mooie aankoop.
Zelf ben ik ook in het bezit van een Mazda CX30 soul Red.
Ik ben via dit forum in aanraking gekomen met een forumlid die mij enorm geholpen heeft met de eerste stappen.
Kijk voor het hele verhaal maar op mijn forumbijdrage.

Veel plezier met je nieuwe auto,
groeten, ErikC