• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Redline

Redline

Detailing rookie
2 mrt 2009
5
0
Op aanraden van Dibbuz/Dennis heb ik me aangemeld op dit forum. Sinds vanmiddag beschik ik over een grote doos serieuze poetsspullen (voornamelijk Meguiar's) en ik kan niet wachten om ermee aan de gang te gaan. Helaas móet ik wel wachten, want m'n auto is vorige week overgespoten, dus ik kan pas over zes tot acht weken helemaal los gaan. Ik ben wel van plan om binnenkort het interieur aan te pakken.

Dit is m'n auto, een BMW 318i uit 1999:

IMG_7785-800-2-1.jpg


Het interieur is helemaal zwart, maar ik zit erover te denken om matchromen interieurlijsten te nemen...

IMG_8135-800-1.jpg


De velgen die bij een wasbeurt meer tijd kosten dan de auto zelf... maar het is de moeite waard!

PA050014-800.jpg


Dat was het wel zo'n beetje. :)
 
Hey! Welkom! Je wagen ziet er echt op uit, gelukkig geen hologrammen zover ik kon zien vanmiddag.

Mooie foto's ook!
 
Welkom! Mooie auto hoor. Groot voordeel als je auto net gespoten is: heb je gelijk een mooi begin om alles goed bij te houden.
 
Bedankt voor het warme welkom. :)

DKBM zei:
Welkom! Mooie auto hoor. Groot voordeel als je auto net gespoten is: heb je gelijk een mooi begin om alles goed bij te houden.

Exact! Dat was ook de gedachte erachter; de lak is nu nieuw en met de juiste spullen en zorg houd ik 'm als nieuw.

ThaBird zei:
Hoe kwam het dat je de hele auto moest overspuiten?

Toen ik de auto kocht, nu zo'n vijf jaar geleden, had hij al wat kleine plekjes (deukjes bij de achterste wielkasten). Toen was ik al van plan er wat aan te doen, maar dat is er niet van gekomen. In de tussentijd is er nog een fiets op de auto gevallen (gevolg: krassen op voorscherm en motorkap) en is iemand, waarschijnlijk op een parkeerterrein, langs m'n auto 'geschuurd' (geen briefje achtergelaten natuurlijk). Het overspuiten van alle plekjes zou samen bijna net zoveel kosten als helemaal overspuiten, dus heb ik besloten 'm helemaal te laten overspuiten, wat vorige week gebeurd is.