• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw topic aanmaken - Niet openbaar

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
14.919
193
34
Leersum (Utrecht)
@Dibbuz
@Al-bundy
@Soepergrover

Is er een mogelijkheid/manier om een topic te maken en deze NOG NIET openbaar te maken?

Ik wil graag een topic aanmaken waar flink wat werk in zit en ik zal deze niet in één keer kunnen afmaken. Meestal gebruikte ik dan een tekstverwerker op mijn PC om de tekst te kopieren en plakken, maar wanneer ik dit dan in een topic plak, is de layout heel anders en moet ik hem bijschaven. Echter worden het nu flink wat links en dergelijke, dus wilde ik in een nieuw top het meteen goed doen.

Ik ken een dergelijke optie van andere fora, maar volgens mij heeft dit forum het niet?



Greetz
 
Eerst in windows word maken en dan hier plaatsen.
Dat was mijn eerste gedacht, maar heb dus geen Word. :p Als ik wat moest typen, dan gebruikte ik Word Online, maar dat werkt toch een beetje anders. Zo ben ik bijv. een groot fan van de TAB-knop om dingen mooi uitgelijnd te krijgen en dat gaat dus niet. :p

Office aanschaffen is duur, ergens downloaden of kraken ofso, heb ik de ballen verstand van xD
 
@Ferdy - Volgens mij heb ik ooit eens een complete Office van thuis uit gehad. (Toen ik nog bij Paps & Mams woonde, haha!) Er kwam altijd zo'n mannetje langs en zette het erop voor een knaak.

Moet maar weer eens zo'n mannetje vinden, want alles via OpenOffice Writer en Online is 3x ruk, zeg maar. xD