• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw

ronald

Detailing rookie
9 dec 2008
56
0
Hallo met ronald kersten ik ben hier nieuw op de site ben 30 jaar en woonachtig in doetinchem ben in bezit van een polo uit 99,Heb hier nog geen foto"s van maar die komen nog .Ik werk bij vw en audi dealer dago dtc .heb al lekker wat spullen bestelt bij tim .om lekker te aan de slag te gaan volgend weekend samen met een maatje van mijn die hier al langer lid is.Als de polo van mijn gedaan is zou ik de foto's laten zien .(moet nog veel leren om alles goed te doenen de krassen eruit te halen).
 
Welkom op het forum Ronald! Ik ben benieuwd naar de foto's van je ride, zeker na de detailbeurt! :ja
 
doetinchem, polo en dago
moet ik je haast wel een keer zijn tegen gekomen, komt zelf uit ulft
heb je een 6n of 6n2?
 
Welkom op het Forum Ronald :cool:

Voor tips/adviezen ben je hier wel aan het goede adres geloof ik ;)
Kijk uit naar de foto's van je werk!
 
Dank jullie wel voor het hartelijke welkom mijn maatje is jeff uit oosterhout is nu denk ik 2 maanden lid hier en heeft mijn aangestoken met het virus.oja voor paultjeh.ik rij een zwarte polo 6n met spatlapen (moet van de vrouw wordt die minder gauw vies lands de zijkant).