• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw

Vlo

Detailing trainee
22 jun 2019
12
45
Sinds het opruimen van oude poets troep in de garage en altijd een beetje teleurgesteld te zijn in het resultaat na het wassen. Heb ik geïnvesteerd in kennis en spullen en de auto’s zien er stukken beter uit. Van de “hobby” krijg je wel ocd. Ik zat gister avond 22:00 nog ff voor de F1 de uitlaat chromen stukjes te ontdoen van zwarte zooi en op te poetsen, En vanochtend de ramen. Groet Vlo
 
Bedankt, foto’s komen zeker. Zit nu alleen te twijfelen of ik ga hand polishen of een dap ga kopen (ook voor toekomstige boot). Ik heb een mazda en een vw van 3 jaar oud. En wil graag de glans (swirls) iets beter en de oude muggen/vogel poep indrukken verwijderen maar hoef niet alles (krassen) eruit gepoetst te hebben. Ik heb ook t idee dat als hij perfect is dat je er dan ook eerder weer krassen op ziet ipv 90% goed. Heeft er iemand tips?