• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe autoshampoo

Opel Astra

Detailing chief
9 jan 2017
222
88
Mijn autoshampoo is (weer) op.
Welke raden jullie mij aan? Meguiars, Monello, enz. ?
Welke vinden jullie de beste?

Greetzz.
 
Dodo juice born to be mild is een heel populaire hier op het forum.
Zelf gebruik ik de Waxaddict Pure shampoo.

Er zijn nog heel veel andere shampoo's die goed hun werk doen.
Koop wat je budget toelaat.
 
  • Leuk
Reactions: Opel Astra en 350Z
Hier nog een stem voor de Waxaddict Pure shampoo! Was eerst groot fan van de Born to be Mild, maar de geur is me een beetje tegen gaan staan.
 
  • Leuk
Reactions: Opel Astra
Ik gebruik de Gold Class shampoo van Meguiars en die bevalt me erg goed.:) Reinigt goed en ruikt best lekker;) In ieder geval veel beter als hun wax and wash shampoo want die vond ik een uur in de wind stinken:p Succes met je keuze:cool:
 
  • Leuk
Reactions: Opel Astra
Ik gebruik de Gold Class shampoo van Meguiars en die bevalt me erg goed.:) Reinigt goed en ruikt best lekker;) In ieder geval veel beter als hun wax and wash shampoo want die vond ik een uur in de wind stinken:p Succes met je keuze:cool:

Deze heb ik nu ook aangeschaft, was nog aan het twijfelen tussen Born to be Mild en Gold Class, ben ik toch voor de Gold Class gegaan, twee auto's gewassen en geen klachten.;)
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Beste shampoo tot nu toe vind ik Dodo Juice Sour Power!Lekkere geur,goede reiniging, mooie glans en een extra wax boost.De Born to be Mild vind ik ook erg goed.Glijd echt over de lak heen.
 
Ik heb er al verschillende gebruikt,maar vind de Dodo Juice Born to Be Mild voor mij de betere.
 
BTBM is gewoon een topper en dat zal het altijd blijven.

Ik vind het fijn steeds een andere shampoo te pakken, ik heb dus ook best wat soorten shampoo in mijn collectie.
Maar ik vind het toch apart dat mensen nooit de Mothers noemen. Hij is minstens net zo goed als de Gold Class.. Is het goedkoopste van allemaal en ruikt nog eens verschrikkelijk lekker ook. Vooral op donkere auto's vind ik hem ook net dat beetje extra geven.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en Altos
BTBM is gewoon een topper en dat zal het altijd blijven.

Ik vind het fijn steeds een andere shampoo te pakken, ik heb dus ook best wat soorten shampoo in mijn collectie.
Maar ik vind het toch apart dat mensen nooit de Mothers noemen. Hij is minstens net zo goed als de Gold Class.. Is het goedkoopste van allemaal en ruikt nog eens verschrikkelijk lekker ook. Vooral op donkere auto's vind ik hem ook net dat beetje extra geven.

Waarom moet ik nou weer lezen dat de Mothers het goed doet op donkere lakken:pBen erg tevreden over de producten die ik heb van dit merk,misschien toch maar eens proberen als de BTBM op is:yum:blush:
 
Gold class vind ik echt geen goede shampoo.
Heb ooit eens een fles gekocht, maar vond het maar niks.
De reinigende kracht vond ik erg matig, eveneens valt de gladheid op de lak ook erg tegen.
Daarbij schuimt hij ook nog eens voor geen meter.

Als je eenmaal shampoos gewend bent zoals de BTBM of Waxaddict pure, dan is er geen weg meer terug.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco