• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Carclean aanbiedingen online

piponld

Detailing addict
14 feb 2013
91
55
Als fervent lezer van het Carclean forum en klant van de Carclean webshop wil ik pleiten voor het online zetten van de nieuwe maandaanbiedingen om klokslag 24.00 uur.

Persoonlijk loop ik al enige dagen voor het einde van de maand met vlinders in de buik en verheug ik me op het kunnen "scoren" van koopjes (we blijven Hollander nietwaar) en ga ik een diep dal in als ik constateer dat ik "moet" wachten :weetniet

Vraag dus aan Tim en collega's of dit tot de (praktische) mogelijkheden behoort?

https://www.Carclean.com/aanbiedingen/ staan de aanbiedingen toch gewoon ?
Daarbij vraag ik me af of het voor een bedrijf haalbaar is om altijd maar aanbiedingen de gehele maand neer te planten .... loop je toch weer een gedeelte van de centjes mis
Als je echt iets nodig hebt dan moet je gewoon aanschaffen en niet wachten tot iets €2-€3 goedkoper is. In deze sector vind het het verschil te klein t.o.v. bv een nieuwe televisie oid.
De spontane tussendoor acties ( regenactie en de recentelijke 15% kortingsactie ) vind ik 'leuker' om tegenaan te lopen
Er komt in julie een Summer Detail Day aan, daar zullen ook meer dan genoeg aanbiedingen in zitten ( als je jezelf kan dwingen tot wachten )
Maar goed, dit is uiteraard allemaal erg persoonlijk / mijn visie op de zaak

Snap je reactie, en als je mijn tekst goed leest zie je hoop ik ook de "knipoog" naar Carclean?

Ennuhhhh misschien ligt t aan mn Ipad maar op dit moment staat de aanbieding pagina bij mij maagdelijk wit (lees leeg).

Ik ben zeeeeeer te spreken over carclean en de service, wil alleen maar aangeven hoezeer ik verslaafd ben geraakt in de korte periode dat ik lid ben.

Puur tijdgebrek i.v.m drukte en vakantie van collega's. Ik zal zo snel mogelijk weer aanbiedingen erin zetten.