• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Dodo Juice producten: Supernatural 2.0 en Dodo paint putty!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs



Dodo Juice Supernatural 2.0 wax: de beste wax van Dodo Juice is nu nog beter!



101119.jpg





Dit schitterende product is het beste wat Dodo Juice te bieden heeft op het gebied van eerste klas carnauba wax. Het is een pure wax, geschikt voor alle typen en kleuren lakken, die een prachtige exotische wetlook finish biedt. Versie 2.0 heeft een hoger carnaubagehalte dan de vorige versie en is nog zachter, bovendien is de beading nog beter!

Dodo Juice Supernatural 2.0 is een soft wax, en is ideaal om aan te brengen met de blote hand of een foam applicator. Deze wax koppelt extreme wetlook glans aan een verbluffende duurzaamheid. De finish die Supernatural achterlaat op uw lak kan zich niet alleen makkelijk meten met waxes die vele duizenden Euro kosten, Supernatural kan ze zelfs met gemak verslaan. Voor de echte liefhebber is dit de uitgelezen kans om een superieure Premium wax in bezit te krijgen voor een fractie van de prijs die u hiervoor zou moeten betalen bij concurrerende merken.


Deze wax is ideaal voor elke lakkleur en finish - metallic, pearlescent en vaste lakken. Supernatural laat zich dun aanbrengen alvorens een prachtige, sterke finish te bieden, met superieure glans en beading, en duurzame bescherming.

Deze Supernatural 2.0 zit in een plastic verpakking á 200ml




Dodo Juice Gently Grey paint putty - 200gr


101120.jpg
De Dodo Juice Gently Grey paint putty is een milde klei (fine grade) gebaseerd op de originele 'seven patent' formule.

Hij is minder aggressief en dus geschikt voor de gevoelige en zachtere lakken.





Dodo Juice Purposeful Purple paint putty - 200gr

101121.jpg
De Dodo Juice Purposeful Purple paint putty is een effectieve klei (medium grade) gebaseerd op de originele 'seven patent' formule. Geschikt voor de zwaarder vervuilde lakken.

Deze klei is redelijk stevig en kan marring en doffe lak veroorzaken, in veel gevallen is polijsten dus noodzakelijk. Voor gevoelige en zachte lakken adviseren wij de milde Dodo Juice Gently Grey paint putty klei.


Binnenkort lanceert Dodo Juice ook een speciale klei spray!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die Supernatural 2.0 ziet er erg verleidelijk uit!

De klei is ook leuk geprijsd, zeker in verhouding met de Meg's 200grams blokjes.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Oh en als je Supernatural wilt hebben, snel orderen! Er komen maar 6 stuks binnen de eerste zending en wanneer de 2e zending komt weten we nog niet. Vaak is het binnen een dag bij Dodo uitverkocht!! 8-())
 
Leg hem dan maar apart ja hehe. Ik kan trouwens helemaal niks vinden via google op dodo clay en supernatural 2.0 heb je een primeur?
 
Nice! ik wacht zelf wel even op de tweede batch ^^ De klein aan de andere kant ,^^ must resist urge to buy!
 
Leuk! Had het nieuws op Detailingworld al gelezen en vroeg me af wanneer dit in de shop hier terecht zou komen ;)
 
Heb het nu ook gelezen. De klei is bijna zeker dezelfde als de Carclean klei. Dodo zelf koopt ze ook in, vanwege bepaalde patenten mogen ze die niet zelf maken.
 
In een plastic verpakking :party: ehmmmm en gaan ze die houten verpakking navullen met 1.0 of 2.0? :-"
Trouwens bedenk net dat dat houten doosje 42,50 moet kosten, heb je wel 50 ml meer he...
 
een effectieve klei (medium grade) gebaseerd op de originele 'seven patent' formule.

Wat wordt er bedoeld met de klei gebaseerd op 'seven Patent' formule?? :weetniet

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ik heb zolang als ik het forum bekijkt zowieso niet ontzettend grote verschillen qua klei tegengekomen. Ik ben daarom zelf voor de goedkoopste (poorboys) gegaan.

Zit in de Poorboys dan wel of juist niet de 'seven patent' formule??
 
Tim zei:
Bijna alle klei maakt gebruik van die zeven patenten. Het wil gewoon zeggen dat het de originele 'rebranded' klei is.

Dus als ik het goed begrijp, is alle klei, ongeachte het merk, is hetzelfde? :weetniet
Het maakt dus niets uit of je merk X neemt of merk A?

Eigenlijk dus hetzelfde als siliconenkit. Er is een fabriek in Nederland die 5200! private labels maakt.
Alleen wil de ene klant er méér wit in dan de ander bijvoorbeeld.

Patrick