• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe doeken, eerste keer wassen.

djovi

Detailing trainee
12 nov 2022
33
30
Vandaag heb ik de gyeon silk dryer en de peluche verde ontvangen. Ik ben er bekend mee dat deze goed kunnen afgeven.

Ik heb de doeken met de hand alvast gewassen. Zouden deze doeken nu met elkaar in de wasmachine kunnen op 30 graden en een beetje azijn?
 
Hmm oke, ze liggen er nu in dus ik ben benieuwd hoe ze eruit komen haha.

Met welke doeken kan ik de silk dryer het beste wassen na gebruik?
 
Als ik verschillende doeken bij elkaar in de machine gooi, doe ik er ook een colour catcher doekje bij. Elke was zit hier verkleuring op, maar m'n doeken zijn niet verkleurd.

Nieuwe doeken was ik 1e keer apart van de anderen, dan ook zonder colour catcher doekje omdat het toch t zelfde soort is.

Greetz Emiel
 
  • Leuk
Reactions: djovi
Hmm oke, ze liggen er nu in dus ik ben benieuwd hoe ze eruit komen haha.

Met welke doeken kan ik de silk dryer het beste wassen na gebruik?

Persoonlijk was ik nooit droogdoeken met doeken waar bv sealants, polish, wax en andere producten inzitten dit om te voorkomen dat de droogdoeken hydrophoob worden. Ik was de droogdoeken apart, normaal gezien als je uw auto goed gewassen hebt, mag daar niet veel vuil aan hangen.