• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe leerling :o)

G7V_Dimi

Detailing rookie
24 feb 2014
1
2
Hallo allemaal! Ik ben Dimitri, 28jaar en in blijde verwachting.. maar het zal pas voor eind mei zijn.
Ik heb een Golf 7 Variant besteld, Deep black, dus denk ik dat het stillekes tijd is om wat kneepjes van't vak te gaan leren.
Een zwarte lak ziet er ook snel 'niet nieuw' meer uit. Hopelijk kan ik hier de nodige informatie verzamelen van welke
de juiste producten zijn.. zowel materiaal als poetsproduct. Mijn G7V word afgeleverd met een Waxoil. Ik heb er nix moeten voor
bijbetalen dus laat ze maar doen zeker :) kZal even vertellen hoe de auto eruit ziet..

Golf 7 Variant 1.6 TDI BMT 105pk 77kW
Deep Black Pearl Effect Titanium Black
Pack Business Class GPS Discover Media
Dakreling Blank
Bi-Xenon lichten met LED dagrijlichten
Zijruiten achteraan en achterruiten 65% verdonkerd
Zonder aanduidingen op kofferklep
18" Durban met -15mm sportophanging

Voila sè, nu wat informatie opdoen..

welkom !

Waxoyl: verwacht er niet te veel van. Van zodra je kan: zorg voor je eigen beschermingslaag (je vindt genoeg howto's op dit forum)