• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe pads , eerste gebruik

Stefan-C5

Detailing chief
7 jul 2010
90
78
apeldoorn
ik ben zondag van plan om voor het eerst mn dap900 te gebruiken , heb dus ook nieuwe pads .
Moet ik mn pads eerst nog voorbehandelen (bijvoorbeeld nachtje in een emmer water +... zetten )of kan ik ze zo uit de verpakking halen , monello erop en polijsten maar ?? (nadat ik de auto gewassen en gekleid heb natuurlijk)

Als je het hebt, spraytje Spray & Wipe van Poorboys erop voordat je het polijstmiddel aanbrengt
Echt een heel klein beetje is genoeg. is de pad daarna makkelijker schoon te maken en het werkt wat lekkerder

Succes, ik hoop dat het weer meezit

Hans

hoop het ook, ze hebben het wel droog voorspeld voor zondag dus daar gaan we maar van uit en een droge dag heb ik wel nodig want mn v70 is een flinke lap staal kan ik je vertellen :-" .
Ik denk ook dat ik voor de zekerheid maar deel voor deel afmaak (te beginnen met het dak) want ik heb dus geen overdekte werkplek , en het zou ook zonde zijn als het tijd is van waxen en het begint te regenen