• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe producten Lake Country en Grit Guard in webshop?!

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Zojuist even nieuwsgierig als ik ben de nieuwe producten aan het checken en er staan er weer de nodige tussen! Maar wij willen fototjes!! Wat moet ik me voorstellen bij een 'Uni-Ball'? Is dat de powerball waar je het over had Tim?!
 
Xizer zei:
En de powerball mini van mothers is gestegen van 24.99 naar 44.99 ?? :D

Yep, het heeft maar deels met de dollarkoers te maken (gezakt van 1,60 naar 1,25, dus 22% duurder geworden :sob: ). Anderszijds is ook de inkoopprijs flink gestegen, wij konden eerst gebruik maken van een mooie partij, helaas kunnen we daar geen gebruik meer van maken. :no Prijs is overigens nu 40,- ;)

Foto's komen er asap aan! De Bucket zijn leuk trouwens. Niet helemaal transparant, maar een beetje melkglas achtig. de kleur van de Grit Guard komt er doorheen en omdat de emmer zit is kan je hier ook zeer goed zien wanneer je water vies is.

Foam on a Stick: inderdaad schuim op een stokje. Die het als een grote lolly (zo'n langwerpige) je kan het gebruiken om moeilijke plekjes te waxen, tussen je spaken van je velgen te boenen, etc.

Uni-Ball: dit zijn de nieuwe Powerballen. De Powerball is van Mothers, maar Lake Country maakt deze voor ze. Nu kan je de ballen in verschillende compounds kopen:

Zwart: Finishing
Blauw: Polishing
Geel: Cutting

We hebben ook compounding wool-balls binnen gekregen. Die zijn ook erg leuk.

Ook kan je verschillende formaten kopen (7,5cm, 10cm)

Grit Guard Inlays zijn nu in verschillende kleuren te krijgen (Blauw, Rood, Zwart)
 
Yups even wat fototjes..

De nieuwe Gritguard emmer met Blauwe Gritguard

CC.jpg


CC1.jpg


CC2.jpg


Lake Country Wax Applicator

CC8.jpg


CC9.jpg


Lake Country Detailborstel

CC6.jpg


CC7.jpg


Vind het er allemaal goed uitzien..:)^
 
B.K. zei:
Yups even wat fototjes..
Vind het er allemaal goed uitzien..:)^

Mooie spullen he, die emmers zijn mega fijn! Transparant genoeg om vies water te kunnen zien, en wit genoeg om er een mooie sticker op te plakken (er komen stickers van: Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.com aan!)
 
Beide emmers zijn gevuld met water, links vies, rechts schoon. Duidelijk zichtbaar en transparant genoeg.

Voordeel dat hij toch ook wit is, is dat je mooie stickers erop kan plakken (Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.com stickers zijn onderweg).

Mondeo018.jpg
 
Wat voor waarschuwing staat er op de emmer?
Is ieg wel een grappig plaatje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
B.K. zei:
Dat er kinderen in kunnen vallen en verdrinken..
heb er vandaag ook 2 binnengekregen.
is echt zo'n typische amerikaanse waarschuwing, valt mee dat ze er niet op zetten dat ze nat kunnen worden
 
Tim zei:
Voordeel dat hij toch ook wit is, is dat je mooie stickers erop kan plakken (Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.com stickers zijn onderweg).


Tim, zijn er ondertussen al stickers van Carclean en/of Poorboys? Als ik zo'n Grit Guard en bijhorende emmer aanschaf, wil ik er natuurlijk ook een paar stickers erop!
 
Kan er iemand de hoogte van de grid guard emmer vertellen?

Ik zie de voordelen van zo'n emmer met grid guard zeker in, maar als de emmer niet onder de kraan zou passen dan wordt het toch iets minder handig.