• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe ronde Monello handpadjes: Concorso en Polishing!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Polijstpads voor de machine hebben de meest uiteenlopende foamtypes om een zo goed mogelijk resultaat te kunnen krijgen en efficient te kunnen werken. Gek genoeg had je tot voor kort deze keuze niet als je met de hand aan de slag wilde gaan.

De CSS foam handpad is speciaal ontworpen om ook met de hand het juiste foamtype te kunnen gebruiken met het gewenste product. Je behaalt nu ook met de hand een beter resultaat door een passende CSS foam handpad te gebruiken!

Deze pads gebruiken, net als de machinale Lake Country pads, de CSS Technology! De kleine ronde uitsparingen zorgen ervoor dat de pad meer product op kan nemen, zonder dat hij door en door verzadigd raakt. Je kunt dus makkelijker en langer doorwerken omdat de pad steeds voldoende product afgeeft.

Concorso Ultra Soft Finishing Applicator. De gouden pad is speciaal ontworpen voor het aanbrengen van wax, sealant en glaze. Hij heeft geen cuttingfactor en is extra zacht. Door de zeer hoge dichtheid is hij een stuk zuiniger in gebruik dan de rode finishing pad en hij is ook nog eens 40% zachter. Veilig voor elke afwerking en brengt het product dun en gelijkmatig aan. Te gebruiken als laatste stap. Dit handpandje heeft een doorsnee van ca. 10cm.

De pads zijn gemaakt van antistatisch schuim en ze zijn wasbaar in de wasmachine!

https://www.Carclean.com/product/Monello/Concorso_UltraSoft_Finishing_CCS_Round_Foam_Hand_Applicator_78-14x45GO_101650

White Polishing Applicator. De witte pad is speciaal ontworpen voor het aanbrengen van cleaners en polishes. Hij heeft een cuttingfactor van 2 en is lekker stevig. Veilig voor elke afwerking en brengt het product dun en gelijkmatig aan. Dit handpandje heeft een doorsnee van ca. 10cm.

https://www.Carclean.com/product/Monello/White_Polishing_CCS_Round_Foam_Hand_Applicator_78-14x45WH_101651


 
:)^ Wow die goude is nog zachter dan de rode ronde! Ben benieuwd hoe dat zal werken tijdens het waxen!
 
Ben benieuwd, vooral naar de gouden pad. Toch vond/vind ik de rechthoekige pads gemakkelijker vasthouden voor grote oppervlaktes, zoals bijvoorbeeld bij het aanbrengen van een wax. Een tijd geleden heb ik nog een vergelijkende test tussen de 2 verschillende rode pads geschreven. Misschien zijn de ronde pads wel makkelijk voor spaakvelgen!
 
Vandaag 5 binnen gekregen :party:
Misschien 2 teveel maarja ik ben dan ook meestal iets te enthousiast :schaam
Op aanraden van Tim deze besteld!

Voelde erg zacht in de verpakking alleen liet ik het pakketje op me werk staan:|~*
Dus ik heb ze nog niet uit het plastic gehaald.
 
Ik heb v/d week de gouden pad kado gekregen bij een bestelling.
Ziet er goed uit en ligt goed in de hand. Je voelt de kwaliteit.
Ik bestel geen Meguiar's padjes meer maar deze.
Volgende bestelling maar een witte er bij nemen.
 
Ik had al zo'n Concorso pad aan mijn bestellijst toegevoegd, toen ik erachter kwam dat ik eigenlijk nog een paar Dodo Supernatural fingermitts had liggen. :zzz:
Eerst die maar eens proberen :-"
 
ben ERG benieuwd wat deze veel anders maakt als de rode
buiten dat hij zachter aanvoelt... en waarschijnlijk minder product op neemt..

mocht ik overstag gaan, wil ik de kompressor in 6'' om machinaal te werken.

@soeper.. de fingermits zijn ECHT:heart_eyes: :heart_eyes:
ik smeer al mijn waxen (muv 845) met de fingermitt (de 845 gaat met rode euro pads)