• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe velgen

Bazz1975

Detailing rookie
22 aug 2017
6
2
48
Hallo beste ,

Had even een vraag onder jullie alle experts.
Overmorgen komen er nieuwe velgen onder mijn auto.
Wat raden jullie me aan om ze vanaf minuut 1 te beschermen voordat ik ermee ga touren.

En qua wassen en weer beschermen ??

Alvast bedankt en ga door zo top forum en zeer leerzaam.
 

Bijlagen

  • SOLEIL_LXM-1_18.jpg
    SOLEIL_LXM-1_18.jpg
    164,9 KB · Weergaven: 95
Welkom op het forum!

Het wordt gewaardeerd als je jezelf even voorstelt in een Voorstel-topic. ;)

Ik raad je aan om eens de zoekfunctie te gebruiken. ;) Moge duidelijk zijn dat je dit nog niet ontdekt had. Haha! :)
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie en M3fan
Welkom op het forum!

Het word gewaardeerd als je jezelf even voorstelt in een Voorstel-topic. ;)

Ik raad je aan om eens de zoekfunctie te gebruiken. ;) Moge duidelijk zijn dat je dit nog niet ontdekt had. Haha! :)
Ik had me heel lang geleden al voorgesteld . Heel lang geleden . De zoekfunctie had ik al gevonden , maar loopt zover uiteen.
Dus vandaar dat ik het opnieuw vraag.
 
Welkom op het forum.

Mijn eerste keus zou Gyeon Rim zijn. Het onderhouden ervan is vele malen gemakkelijker en je hebt alleen een sopje met bv Ph neutrale shampoo nodig.
Ja die naam heb ik ook al voorbij zien komen .
Lijkt me goed spul.
 
Het is wel het handigst als je dat doet als de velgen nog niet onder de auto zitten, want anders is het bijna ondoenlijk om de hele velg te coaten. Ik zou de velgen toch eerst even wassen, misschien licht polijsten en ontvetten om er zeker van te zijn dat de coating goed hecht.
 
Alle antwoorden zijn hier al gegeven :) Moest je je niet willen wagen aan een coating is een wheel sealant ook wel een goede optie. Alleen ga je dan regelmatig moeten onderhouden en een nieuwe laag leggen. Ik gebruik zelf de Poorboys Wheel Sealant. Een coating zoals de Gyeon Rim is uiteraard wel het beste en makkelijkste kwa onderhoud.