• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe verpakking Poorboys ?

DetaiLeo

Detailing guru
15 jun 2020
416
138
45
Heerenveen
Klop het dat Poorboys zijn verpakking (flesjes) heeft aangepast van transparant naar semi-transparant? of is dit enkel bij de glasreiniger waar het mij opviel van toepassing ?
 
Laatst bewerkt:
Kan te maken hebben met het soort plastic en het product.
Voorheen zat bijvoorbeeld de Poorboy's World Tornado pad cleaner in een transparante fles, maar tegenwoordig in een semi transparante / melkachtige kleur fles.
Veel producten dat zouten (o.a. APC) bevat, tasten het plastic aan wat op den duur kapot gaat en/of broos wordt.

De transparantie flessen worden gemaakt van PET en de andere van HDPE. Vaak staat aan de onderkant van de fles een symbool (en cijfer) die aangeeft om wat voor materiaal het gaat.

soortenplastic2.jpg
 
klopt er staat inderdaad HDPE onder op de fles, als dit de standaard wordt van Poorboys dan hebben ze wat mij betreft een mooie upgrade gedaan, ziet er zo veel netter uit (althans vind ik)
 
Het is meer dat vanwege schaarste de fles die ze hadden op dat moment niet verkrijgbaar was en dat het daarom nu anders is.
 
  • Leuk
Reactions: DetaiLeo en Cordoba