• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe wax gezocht

BenR

Detailing addict
18 jan 2009
31
52
Mede forumleden,

Ook ik ben op zoek naar een nieuwe wax.:jippie Het moet zowel op mijn zwarte Outlander als op de zilvergrijze Mazda3 van mijn vrouw. Ik gebruik de wax als topping op de EX-P. Ik heb nu: Collinite #915 en #845, Pete's '53 en Shinning Monkey. Mijn budget is ca 50 euri's omdat mijn vrouw anders ontploft. :klap Mijn wax mag niet duurder zijn dan de crempjes die zij op haar gezich smeert... }:)w Op mijn lijstje staan nu Natty's, DJ Purple Haze en Rubbishboy's

Al jullie hulp is welkom!!!!:-)^ En als CC nog eens een mega stunt maakt met de Fuzion...o:)

Ik heb zelf onlangs DJ Blue Velvet gekocht als aanvulling op Collinite 476 / 845. Nog niet gebruikt maar ik ben er wel benieuwd naar.

Tja, ik kan alleen spreken voor de Natty's, en vind het een aanrader. Ik ben overigens ook aan het kijken naar een andere wax...gewoon om wat afwisseling te hebben, niet ter vervanmging van de nattys, want die is top vind ik. Purple haze staat ook wel op mijn verlanglijstje...:)

De Rubbishboys van Dodo is ook een erg fijne wax. Hij brengt fijn aan en is goed dun te verwerken. Het afnemen is gewoon een zaligheid, zachtjes een doek erover en klaar.

De beading blijft een paar maanden goed :)

MartijnIbi zei:
De Rubbishboys van Dodo is ook een erg fijne wax. Hij brengt fijn aan en is goed dun te verwerken. Het afnemen is gewoon een zaligheid, zachtjes een doek erover en klaar.

De beading blijft een paar maanden goed :)

En t is echt waar. Ik heb hem zelf ook. Als ondergrond doet de Rubbish boy's original Edt. het erg goed (die is heel hard dus wel zwaar opbrengen)

huh de M16 meguiars...blijft een toppertje voor ongv 26 euro geloof ik?

ik ben iedergeval nog steeds fan van deze wax:love

Het wordt een Dodo! :-d (en een potje Natty's bestel ik per ongeluk mee...;-) )Maar nu is de Purple Haze uitverkocht. Twee opties: Rubbish Boys Juiced of de Rainforrest Rub. Weet iemand (uit ervaring) de verschillen?

oa dat de Rainforest rub zacht is en de Rubbish Boys hard
Qua duurzaamheid is de Rubbish Boys beter maar brengt iets lastiger op als de Rainforest Rub

+ de prijs ;)

Het is de rainforest rub geworden:love ! Vooral dat hij makkelijk op te brengen is speelt mee. De Collinite #915 vind ik een hele fijne wax, maar zowel het opbrengen als uitpoetsen bij lagere temperaturen zorgen voor een schouderblessure...

En Sjoerd, bedankt voor je aanbieding misschien volgende keer. Eigenlijk wil ik ze allemaal wel....:-"

Groeten,
Ben

BenR zei:
Het wordt een Dodo! :-d (en een potje Natty's bestel ik per ongeluk mee...;-) )Maar nu is de Purple Haze uitverkocht. Twee opties: Rubbish Boys Juiced of de Rainforrest Rub. Weet iemand (uit ervaring) de verschillen?

Purple Haze is onderweg naar ons, ik hoop eind deze week.

Rubbish Boy's en Rainforest zal je ook geen spijt van krijgen.

Beide waxen zijn bedoeld voor alle kleuren. In de praktijk heb ik ze alleen nog niet naastelkaar gebruikt.

Tim zei:
Beide waxen zijn bedoeld voor alle kleuren. In de praktijk heb ik ze alleen nog niet naastelkaar gebruikt.

Wil ik wel eens een keer doen ;)
Zal eens kijken of ik er de tijd voor kan vinden :!