• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe wereld!

PPaul

Detailing rookie
20 mrt 2013
2
0
Da's even wennen voor een Land Rover rijder, deze wereld van poetsen en glimmen. Normal gesproken verwen ik mijn Land Rover 2 keer per jaar met een wasbeurt met een wasborstel op steel en een scheut Dreft in het (warme!) water.

Nu heb ik er en Jaguar XJR bijgekocht en ben op het forum uitgekomen om te leren "hoe het moet".
Als autoliefhebber kost het me geen enkele moeite om warm te lopen voor een poetsbeurt dus ik hoop veel van jullie ervaringen mee te nemen.

PPaul

Welkom Paul.
Neem de tijd om de informatie op dit forum door te lezen en mocht je dan nog vragen hebben, schroom dan niet ze op de juiste plaats te stellen.
Over het algemeen staat men hier bij wijze van spreke te dringen om je van antwoorden te voorzien. :ja

Welkom!
En die LandRover zal je binnenkort ook wel wat vaker gaan aanpakken, geloof me (ons?) maar ;)

@koen: ben benieuwd, de Laro staat af en toe tot aan de deurklink in de modder en wordt gebruikt waar hij voor ontworpen is en dat levert ook regelmatig schade op. Parels voor de zwijnen zou ik zeggen............maar wie weet!

PPaul

Goed dat hij gebruikt wordt waarvoor hij gemaakt is, vind het anders maar een beetje zonde...