• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe zomer velgen in de Gyeon Rim gezet, en nu ?

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.129
193
46
Harderwijk
22 maart heb ik de nieuwe BBS'jes in de Gyeon Rim gezet.

P1060813_zpsf3fb6608.webp

Nu kwam ik er tijdens de winterbanden wissel achter dat ik op 1 velg wat hele kleine krasjes op 1 spaak heb. Op 2 andere velgen hebben we tijdens de vakantie behoorlijk wat teer opgelopen wat we verwijderd hebben met Tar-X. De beading / sheetings op deze twee velgen is hierdoor enorm afgenomen.

Wat zouden jullie doen :
- Alle 4 velgen polijsten (prof polish met con) en dan opnieuw in de Rim zetten
- Alle 4 velgen ontvetten met Prep en dan opnieuw in de Rim zetten over de betaande RIm heen
- Alle 4 velgen ontvetten met Prep en dan behandelen met CanCoat over de bestaande Rim heen

Ik zou optie 1 doen; nieuwe coating en alle krasjes weg.
Ik zou me er in de zomer aan gaan ergeren, als alle velgen niet dezelfde bescherming hebben en de velgen er niet allemaal even mooi uitzien.

Optie 1 is even werk, maar dan heb je ook een resultaat waar je mee tevreden bent.
Als je eenmaal klaar bent, ben je het "werk" snel vergeten ;)