• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Zymöl producten

Gerbrand

Detailing rookie
20 mei 2008
128
0
Hoi forum leden,

Ik heb met Tim contact gehad over een aantal nieuwe producten van Zymöl. Deze wil ik met jullie delen.

Als eerste is een oude vertrouwde Ital Glaze terug in het programma van Zymöl. De Ital Glaze. Deze Glaze is speciaal in samenwerking met Ferrari Italië, Ferrari Noord Amerkia en Pininfarina ontwikkeld. Deze Glaze heeft de ingrediënten voor de zeer zachte lak van Ferrari. Hij bevat 47% Carnauba wax (90% geel, 10% wit)

Italwax164.jpg


De volgende speciale Glaze is de Talon Glaze. De Talon Glaze is als kit beschikbaar en wordt compleet geleverd met de HD-Cleanse, Pre-wax applicator en Microwipe.
Deze kit is specifiek bedoeld voor motorfiesten. De Glaze is zeer bestemd tegen alle invloeden welke op een motorfiets afkomen.

talondet.jpg


We hebben dan nog 2 zeer speciale waxes in het programma gekregen. De eerste is de AGL Wax, deze is voor alles wat vliegt ontwikkeld.

De andere is de Marina Wax. Zoals de naam al zegt bedoeld voor boten en alles wat in het water kan varen.

agldet.jpg


marinadet.jpg


Naast de nieuwe producten zijn de prijzen aangepast van bijna elke wax/glaze en een aantal andere producten.

Zymöl is nu voor heel veel mensen bereikbaar geworden welke een wax of glaze zoeken!!

Groet,

Gerbrand


advert.jpg
 
Dat zijn best mooie producten ! :cool:

Jammer genoeg heb ik geen vliegtuig of boot en ook al geen ferrari :D
 
Ik beloof bij deze dat zodra ik een Ferrari, vliegtuig of boot heb ik een potje bestel. Kan denk ik nog wel ff duren.
 
Wat is het verschil tussen geel en witte carnauba? Ik heb gelezen dat witte carnauba gebleekte gele carnauba is?
 
Even een stukje geleend van een collega detailer.

Brown carnauba wax
The most common carnauba color, brown carnauba exudes the properties of carnauba wax but is harder to refine and work with than lighter colors.

Yellow carnauba wax
Yellow carnauba is a rare wax produced only under optimum conditions. The best wax in this class, yellow #1 carnauba, helped earn the nickname "the queen of waxes" for all carnauba. This is the purest, most valued carnauba wax produced naturally.

White carnauba wax
Pale carnauba wax that's lighter than yellow #1 carnauba is only produced synthetically. This includes the rarest of all carnauba wax—pure white. This super-refined white carnauba is wax at its purest form, creating the deepest possible shine and improved ease of use.

Zymöl gebruikt dus alleen de pure vorm van Witte Carnauba en geen synthetisch product.
 
Jullie hoeven ook echt geen Ferrari, boot of vliegtuig te hebben om Zymöl te gebruiken:D

Het is bedoel voor elk vervoermiddel, van auto, motor, boot tot vliegtuig:)^
 
:-"
There are various grades available (#1 Yellow and Yellow) the pale yellow wax (sometimes termed Ivory) has the highest clarity (very transparent) and is the highest grade of carnauba available, much sought after by concourse d’élégance entrants (See also Zymol website) A natural White Carnauba wax does not exist; this is just a marketing play on words to denote ‘purity’.
 
Dibbuz zei:
:-"
There are various grades available (#1 Yellow and Yellow) the pale yellow wax (sometimes termed Ivory) has the highest clarity (very transparent) and is the highest grade of carnauba available, much sought after by concourse d’élégance entrants (See also Zymol website) A natural White Carnauba wax does not exist; this is just a marketing play on words to denote ‘purity’.

Dennis ik wist het:ja
 
Nu dacht ik dat Meguiar's verwarrend kon zijn met de term polish (is bij Meguiar's een voedend product en bij vrijwel alle andere merken een glaze). Nu schetst mijn verbazing het, dat Zymöl een wax ook een glaze noemt... :weetniet Wel weer leuk dat ze nieuwe producten hebben.
 
@Gerbrand

Zoals in de PM al eens aangegeven kom ik graag een keer bij je langs om een demo te krijgen. Op dit moment heb ik het even te druk met studie en werk, maar zodra het wat rustiger is neem ik middels een PM contact met je op.