• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuweling

Xa4

Detailing trainee
7 dec 2015
14
45
Hallo allemaal. Ik ben 36 jaar en nieuw op het gebied van detailing.
Voorheen altijd 1 emmertje met valma wash en shine, spons en hd reiniger. En vervolgens flesje turtle wax original met een oud t-shirt.
Na een wasbeurt zag het er voor mij wel OK uit. Velgen bleven echter bruin en vanaf de dorpels omlaag bleven teerspetters (beide kreeg ik niet weggepoetst met met dasty en badspons).

Nu ben ik net in het bezit van een gloednieuwe Qashqai. Na het op zoek gaan van wintervelgen heb ik een setje gevonden. Deze hebben echter flink ​wat poetswerk nodig gehad, en tevens kwam ik wat krassen tegen.
Bij het opzoek gaan naar een oplossing kwam ik dit geweldige forum tegen.
Nu durf ik mijn auto niet eens te wassen voordat ik fatsoenlijk spul in huis heb ;-). Hij staat er nu echter een beetje vies bij dus het wordt tijd.
Maar de oude methode gaat hem niet meer worden. M.a.w. ik ben bekeerd en heb het licht gezien. Weet nu wel wat ik voor de kerst kan vragen.

Ik verheug mezelf nu al op de eerste serieuze wasbeurt.

Dasty en wasspons... hahahaha... volgens mij hebben we allemaal dit soort gein uitgehaald :p toen we nog niet beter wisten.
Welkom!