• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuweling

Westland

Detailing rookie
25 jun 2019
7
15
Goedendag allen,

Mezelf voorstellen is niet één van mijn sterkste punten dus wordt het kort maar iets vragen kun je me altijd.
Hoe het begon: kocht een zwarte Polo 6n2 uit 2000 voor een leuk prijsje, rijd goed maar was zacht gezegd niet netjes, zat rondom vol met krassen en interieur was nogal vlekkerig.
Kon dat niet aanzien en kocht een goedkope polisher en ben aan de gang gegaan, haalde een heel tevreden resultaat, resultaat dat de vorige eigenaar niet wilde geloven dat dat zijn vorige auto is geweest. Krassen zijn vele van weg en degene die niet weggaan zijn stukken minder zichtbaar.
Over naar het interieur en daar gingen de vlekken ook weg.

Zelf houd ik totaal niet van schoonmaken of iets maar gek genoeg is dit wel een hobby geworden wat een beetje door aan het slaan is.
 
Welkom!

Het rijdt altijd fijner in een schone auto (van binnen, maar vooral van buiten schoon)
 

Vergelijkbare onderwerpen