• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuww

Bjornbaars

Detailing trainee
15 mrt 2016
7
32
34
Hoi mijn naam is Bjorn uit nijmegen.
Ik handel in auto's en poets er naast nog graag bij.
Mijn poets spullen van Monello zijn op en wil graag naar een andere lijn en zoek dus naar goed advies.

Groet
Bjorn

Wat doe jij zoal qua poetsen Bjorn uit Nijmegen?

Wil je alleen wassen en drogen of het volledige

- Ik ben de hele dag auto detailen omdat mijn vrouw anders 'leuke' dingen samen wil doen en ik daar geen zin in heb?

Hahahahaha!

Ik poets al een aantal jaar maar wil het iets professioneler aanpakken.

Ik was nu een aantal jaren mijn handels auto en auto's van klanten grondig.
dan droog ik en polijst met monello mezzo.. en monello finish.
Op mijn eige auto (profielfoto) krijg ik de swirls heel moeilijk weg. Ik gebruik een dap 900.

Ik wil graag volledige progammas gaan doen om autos ook volledig swirl vrij te maken.

Welkom Bjorn op dit leerzame forum.

Op jou profiel foto (zo te zien E39) heeft over het algemeen erg harde lak.

Met de Poorboys polijst middelen ga je het niet redden op de harde BMW lak. Gebruik zelf ook 3M Fast cut plus bv. Erg goede compound.

Je kan ook eens kijken naar Scholl. Deze verkoopt CC en heeft ook erg goede compounds zoals de S3 bv. Dit in combinatie met een spiderpad heeft al veel mensen hier loof over gesproken op een BMW.

Bedankt mannen!
Tembaco welke serie raad je me aan qua poetsmiddelen bestemd voor alle soorten en merken auto's van 10 jaar en ouder?!
60% zijn Vag autos Mercedes en Bmw.

Hoor graag van je
gr

Ik polijst zelf eigenlijk altijd met Menzerna. Heb pas de 3 bekende (S3, S17 en S30) van Scholl aangeschaft om uit te proberen.

Daarbij moet ik zeggen dat mij DA een geforceerd roterend is (Flex) en dus al meer correctie van machine hebt.

Met Scholl kom je zeker uit de weg op die 60%. Van jou wagen park. Vooral de keramische lakken die zo hard kunnen zijn o.a Mercedes en BMW enz.