• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk aanluiting

Freude am Fahren

Detailing chief
11 jan 2022
114
75
Heeft iemand een idee wat er mis is aan mijn Nilfisk aansluiting? Ik krijg de aansluiting niet meer op mijn Monello pistola corta en ook niet aan de lans van Nilfisk zelf... Heb het idee dat het zwarte gedeelte is opgeschoven waardoor dit niet diep genoeg in Monello komt. Zou dit kunnen kloppen?
 

Bijlagen

  • 16791429389276959755715333042957.jpg
    16791429389276959755715333042957.jpg
    218,8 KB · Weergaven: 65
Deze bijna 2weken geleden besteld bij Carclean

We krijgen het maar niet voor mekaar om Pistola Corta gun met Nilfsk aansluiting te connecteren met onze AVA P80

Deze Monello Pistola Gun besteld ( AvA P80 ) met Nilfisk aansluiting helaas paste deze Pistola Corta gewoonweg niet op onze ( AvA P80/ connector ) met veel toeters en blazen heb ik me wat duidelijker gemaakt aan Carclean en een filmpje van kunnen maken waar we met 2pers maar ons niet lukt om deze te koppelen aan onze lans ( AvA P80 ) filmpje ook metten naar (Carclean- Whatsapp ) verzonden.

Dit was goed genoeg voor Carclean dat er iets mis was en mocht ik deze terug opsturen (aangetekend ) verstuurd 23,18€.

Nu blijkt het bij Carclean dat dit daar wel lukt op hun AvA's hogedrukreinigers.

Ben een handige Harry voor de meeste klusjes ‍dus kon ik niet begrijpen dat dit probleem door mij kwam?

Ik zit nu te twijfelen of het probleem zich niet aan mijn lans van m'n AvA P80 ligt of dit de oorzaak kan zijn wegens een oudere model? Gekocht op ( 13/07/22 ).

Waarschijnlijk door drukte krijg ik ook maar 1x per dag een antwoord van Carclean en we zitten nu al aan onze 2de week en nog hebben we gene oplossing voor kunnen vinden om dit te koppelen.

Volgens Carclean zou het aan mij moeten liggen omdat deze wel stroever kan aanvoelen bij het monteren van een Pistola gun.

We hebben dit echt met man & kracht geprobeerd en dit zonder resultaat.

Deze ( Nilfisk ) koppeling is toch onder andere ontworpen voor een AvA P80 ?

Deze moet toch vanzelfsprekend gaan voor te kunnen aansluiten? Dat zie je toch zo op YouTube filmpjes.

Vind het jammer dat dit met accessoires en verzendingskosten me over de 100€ heeft gekost en nog altijd zonder enige oplossing.

Ik wil zelfs de haspel van m'n P80 vervangen door een nieuwe lans te monteren zodat deze wel kan aangesloten worden maar vind nergens informatie over terug dat je dit apart kunt kopen.

Heb een filmpje willen posten van 17sec maar lukt me niet.

Kan er me iemand meer over vertellen wat ik nog kan doen?
IMG_3392.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Vervelend dat het niet lukt.

Heb je Carclean ook gewoon even gebeld? Of een duidelijke e-mail met eventueel film en/of foto gestuurd?
De ervaring van vele is dat Carclean een probleem niet laat liggen, maar vlot oplost.

- Ik neem aan dat de AVA's nog steeds dezelfde Nilfisk-aansluitingen/afmetingen gebruiken en als dit veranderd zou zijn bij nieuwere modellen, dat Carclean hier van op de hoogte is. (Pistola paste wél op de AVA's van Carclean)
- Ik vermoed dat een compleet nieuwe slang of slangenhaspel aanschaffen een veel duurder grapje is dan de Pistola Corta passend krijgen.

@Tim
@Dibbuz
 
Bedankt voor u informatie.

Had Carclean op de hoogte gebracht van dit probleem en heb een kleine filmpje gemaakt van wat het probleem juist is.

Deze heb ik dan ook meteen doorgestuurd (filmpje ) via whatsapp wat zeker handig is van Carclean.

Ik mocht deze terug opsturen aan de hand van m'n filmpje.

Het probleem is dat het bij Carclean dit probleem zich niet voordoet, ik weet dat Carclean Team zeker behulpzame collega's zijn vandaar dat ik ook al 7jaar mijn grootste inkopen heb gedaan.
Maar helaas zit ik nog wel met dit probleem.

Ik weet ook dat het een dure grap zal worden om deze set aan te passen maar met de pistool van AvA zelf werk ik niet graag.

Ik zal vandaag eens horen of ze meer weet hebben en anders wordt het een coupon dat ik terug zal krijgen.

Zal dan verder m'n plan moeten trekken.
 
Je geeft zoveel informatie en eigenlijk het idee dat Carclean geen thuis geeft.

Je stuurt een filmpje,
Carclean vermoedt dat er iets niet goed is aan de Pistola,
jij stuurt 'm terug,
Bij Carclean werkt de Pistola naar behoren.
Carclean stuurt het product terug en laat het daarbij? (Dat lijkt me zééééér onwaarschijnlijk)
Je krijgt maar één appje per dag terug en je zit al aan de tweede week,
Post hier een lang bericht met allerlei details over de gang van zaken tussen jou en hen.

Had je dan niet gewoon Carclean kunnen bellen over de kwestie en direct antwoord ontvangen?
Of hier de vraag kunnen stellen, zonder alle poespas, in de trant van;
''Iemand een idee waarom mijn Pistola Corta met Nilfisk-aansluiting niet op mijn AVA P80 met Nilfisk-aansluiting past?''
 
Hey, Quantoxx.

Wat je zegt heb ik al gedaan waarom zou ik hier anders posten & achter hulp vragen?

Er staat duidelijk bij m'n 1ste berichtje bij dat ik een filmpje had gemaakt van 17sec waarom vraag je dan daar niet achter?

Waarom, zou ik bellen als ze me laten weten dat het bij hun wel lukt en bij mij dan niet?

Dan kan ik toch niet verder gaan dan waar ik er nu voor sta?

Met u vraag van waarom ik deze niet gevraagd heb hier op de blog te vragen hadden we toch terug op het zelfste punt gestaan als nu of niet? Voor mij is het al duidelijk, Quantoxx bedankt!
 
Laatst bewerkt:
  • Grappig
Reactions: Quantoxx
@ The Sugar,

Ikzelf heb de Karcher aansluiting op mijn Pistola Corta zitten, en deze ging er ook heel moeilijk in. Tot ik op het rubber ringetje een beetje teflonspray heb gedaan. Vanaf dan gaat de Karcher aansluiting er in zonder enige moeite.
Maar misschien heb je dit zelf ook al geprobeerd en is er iets anders aan de hand.

MVG,
Sven
 
Bedankt voor u informatie,

Inderdaad, was zelfs van plan om de connector van mn lans een stukje te vrezen.

De risico's waren wel veel te groot als dit moest mislukken.

Het probleem bij mij zat juist waar de geleiders aanwezig zijn om de lans samen met de connector dat zwart potje van Pistola Corta dat je naar boven moet schuiven om de lans mee te koppelen, deze geleiders zitten veel te ver.

Deze krijgt gewoonweg gene grip wegens de afstand.

Heb wat redelijk informatie bij mekaar gekregen. This, nu gewoon kwestie van tijd! Momenteel is het echt druk bij ons!