Op het moment niet, zonder de foamkit gaat het wel perfect, lijkt net of de toevoer verstopt is...heb je geen foto?
Nee deze heb ik bij carclean gekocht, is van monello speciaal voor nilfisk alto..De foam lance die standaard bij de hogedrukreiniger zit? Als je nog garantie hebt zou ik ermee terug gaan.
Daar zie ik geen beschadigingen...Verrot is wel gelijk het uiterste, meestal is het een kapotte O ring.
dat kan je even nakijken.
Nee deze heb ik bij carclean gekocht, is van monello speciaal voor nilfisk alto..
Haha, sorry hiervoor!Ooh, dat was niet duidelijk op te maken vanuit je post.
Nilfisk levert namelijk zelf een foam lance bij de meeste hogedrukspuiten.
Neem contact op met CC inderdaad, neem aan dat er nog wel iets van winkelgarantie op zit.
Klopt, heb alles los gehad....Voorste deel met de twee plaatjes haal je beter met een vlak mes eraf
Buigen is voor lomperikken met weinig inzicht.
Filter blijft schoon als je na het foamen met schoon water in de fles nog even doorspuit
Heb alles als opgeruimd, de koppeling tussen het pistool en de foam lans lekt volgens mij...toch maar even filmpje maken en met ons delen
ah oke, dan ga ik eens wat meer proberen...Kan aan het water liggen, teveel kalk. dan zal je toch meer product moeten toevoegen.
maar 1:10 is wel heel zuinig hoor, ik gebruik me wel iets meer als 1:10 maar heb ook scheerschuim op de auto staan.