Ik ben op zoek naar een nieuwe hogedrukreiniger en zoek een beetje in de prijsklassen tussen de € 180 en €250. Bij voorkeur koop ik deze bij Bol.com, aangezien we nog een aantal cadeaubonnen hebben liggen en nog aardig wat airmiles hebben. (En ja ik weet dat andere aanbieders goekoper zijn, maar dan kan ik geen 20000 airmiles inleveren en geen bol.com cadeau bonnen:no )
Nu twijfel ik tussen de Nilfisk C 130.1-6 PAD X-TRA, de Nilfisk C 125.3-8 PAD EU en de Kärcher Hogedrukreiniger 3.550 MD T-RACER 250.
Bij alle drie zit een terrasreiniger en gezien de omvang van de terrassen en de oprit wil ik die er wel graag bij:-b
De lengte van de hogedrukslang is bij de Karcher 6 meter, bij de beide Nilfiks staat het er niet bij.
Nilfisk heeft bij mijn weten altijd en metalen pomp. De goedkopere modellen van Karcher hebben plastic pompen, weet iemand hoe het met de 3.550 zit?
De 130.1 is ongeveer 30 a 40 euro duurder dan de overige twee.
Ergo ik kan geen keuze maken.
Iemand nog nuttige tips of ervaring met één van deze drie machines?
En uiteraard na aanschaf direct een foamlans bestellen bij CC
Nu twijfel ik tussen de Nilfisk C 130.1-6 PAD X-TRA, de Nilfisk C 125.3-8 PAD EU en de Kärcher Hogedrukreiniger 3.550 MD T-RACER 250.
Bij alle drie zit een terrasreiniger en gezien de omvang van de terrassen en de oprit wil ik die er wel graag bij:-b
De lengte van de hogedrukslang is bij de Karcher 6 meter, bij de beide Nilfiks staat het er niet bij.
Nilfisk heeft bij mijn weten altijd en metalen pomp. De goedkopere modellen van Karcher hebben plastic pompen, weet iemand hoe het met de 3.550 zit?
De 130.1 is ongeveer 30 a 40 euro duurder dan de overige twee.
Ergo ik kan geen keuze maken.
Iemand nog nuttige tips of ervaring met één van deze drie machines?
En uiteraard na aanschaf direct een foamlans bestellen bij CC