Dag detailvrienden,
Een wel hele speciale opdracht dit weekend, een heuse Nissan GT-R!
De (nieuwe) eigenaar kwam bij mij voor een goede lakverzegeling. Na mijn prettige ervaringen met het gebruik van C.Quartz UK heb ik dus een kitje besteld voor de GT-R.
De eigenaar heeft de auto nu een week en vertelde dat de lak als nieuw was.
Nu was dat natuurlijk aan mij om te beoordelen en verbeteren...
Laten we beginnen....
Eerst gefoamed met Supa Snow Foam:
Grondig gewassen met 2em Dodo Juice Born To Be Mild. Ik heb hierbij mijn nieuwe Gyeon wash mitt eens uitgeprobeerd. Erg fijn ding!!
Velgen met Non-ferro en een sopje gedaan. Banden ontvet met APC 1:4.
Vervolgens de auto naar de loods gereden om te kleien, polijsten (Monello Serie) en te ontvetten.
Resultaat achter het rechtervoorwiel met een stukje klei:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Veloce op oranje voldeed eigenlijk prima. Voor sommige delen moest ik even een gele pad er bij pakken. Afwerken met finale op wit. 50/50!
En na 2 rondjes eraser was het tijd voor de coating!
Na 24 uur uitharden van de coating heeft de eigenaar hem begin van de middag opgehaald.
Hij liet me vanavond telefonisch weten onder de indruk te zijn van het hydrofobische effect van de coating!
Tijd voor na foto's!!!
De uitlaten zijn van binnen niet zo glanzend als op andere showoffs van GT-R's, dit komt omdat dit uitlaatsysteem van Akrapovic is!
Het ongelofelijk mooie By-Emotions interieur (op maat gemaakt) had niet veel meer aandacht nodig dan een stofzuiger en een interieurdetailer om wat stof af te nemen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Een wel hele speciale opdracht dit weekend, een heuse Nissan GT-R!
De (nieuwe) eigenaar kwam bij mij voor een goede lakverzegeling. Na mijn prettige ervaringen met het gebruik van C.Quartz UK heb ik dus een kitje besteld voor de GT-R.
De eigenaar heeft de auto nu een week en vertelde dat de lak als nieuw was.
Nu was dat natuurlijk aan mij om te beoordelen en verbeteren...
Laten we beginnen....
Eerst gefoamed met Supa Snow Foam:
Grondig gewassen met 2em Dodo Juice Born To Be Mild. Ik heb hierbij mijn nieuwe Gyeon wash mitt eens uitgeprobeerd. Erg fijn ding!!
Velgen met Non-ferro en een sopje gedaan. Banden ontvet met APC 1:4.
Vervolgens de auto naar de loods gereden om te kleien, polijsten (Monello Serie) en te ontvetten.
Resultaat achter het rechtervoorwiel met een stukje klei:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Veloce op oranje voldeed eigenlijk prima. Voor sommige delen moest ik even een gele pad er bij pakken. Afwerken met finale op wit. 50/50!
En na 2 rondjes eraser was het tijd voor de coating!
Na 24 uur uitharden van de coating heeft de eigenaar hem begin van de middag opgehaald.
Hij liet me vanavond telefonisch weten onder de indruk te zijn van het hydrofobische effect van de coating!
Tijd voor na foto's!!!
De uitlaten zijn van binnen niet zo glanzend als op andere showoffs van GT-R's, dit komt omdat dit uitlaatsysteem van Akrapovic is!
Het ongelofelijk mooie By-Emotions interieur (op maat gemaakt) had niet veel meer aandacht nodig dan een stofzuiger en een interieurdetailer om wat stof af te nemen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!