• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nog een 206

Slowride

Detailing rookie
9 jul 2012
1
0
Ook ik zal me toch maar even netjes voorstellen. Mijn naam is Franc en kom uit de omgeving Gouda / Rotterdam. Nadat we met een aantal clubleden op SDD zijn geweest is het hek van de dam, aanstekelijk enthousiasme zullen we maar zeggen. Samen met m'n broertje hebben we daar een DAP900 pretpakket aangeschaft. Had inmiddels door de jaren heen al een aardig assortiment in huis, inmiddels is het vooral Poorboys wat de klok slaat. Rode / zwarte auto's = blackhole met EXP?

Hier de foto's die ik van Archiebald leen die hij tijdens SDD heeft geschoten, waarvoor dank.

7527669154_d92e2da6f2_b.webp

7527677714_b4e43ba95e_b.webp

Dit is allemaal nog handmatig gedaan. De DAP hebben we alleen nog op de 106 van m'n broertje losgelaten.
Het gaat hier dus om een Peugeot 206 RC uit 2004 waar het nodige aan is veranderd, zal ik jullie niet me lastig vallen.

IMG_0246.webp

Dit zijn dus de 2 monstertjes tegenover elkaar.

Kortom hoop hier nog veel te kunnen leren en we staan open voor tips!

Slowride zei:
Hier de foto's die ik van Archiebald leen die hij tijdens SDD heeft geschoten, waarvoor dank.

No problemo :) Ik vind 't leuk iemand blij te maken met iets wat ik leuk vind om te doen...

nicknameless zei:
Met weemoed denk ik terug aan m'n eigen 206-je :-/

Ja hetzelfde hier... Kwam er laatst achter dat m'n ex gedemonteerd is...

OT: Slowride is niet echt een toepasselijke naam moet ik zeggen voor een RC... Mooie auto!