• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nog een beginners collectie

Pascal-X

Detailing rookie
31 jul 2008
166
0
Dit is wat er vandaag is binnen gekomen van Tim. Dus mijn "goede" poets spullen. Ik zal binnenkort al mijn spullen bij elkaar eens fotograveren :D

SDC10049.jpg
 
Da's een mooie collectie om de beginnen en voorlopig ook vooruit te kunnen! Ik sporeek uit ervaring want mijn collectie lijkt inmiddels veel op de jouwe. Tip voor de volgende keer: bestel de Natural Look voor het interieur!
 
Xizer zei:
Mooie collectie hoor! En wat begint PB toch in trek te raken bij iedereen...

't zal zijn dat het goed is zekerst, ga me toch ook eens bedenken hoor de dag dat mijn (meguiar's)beginnerscollectie begint uit te dunnen, scheelt een flinke hap in het poetsbudget :-b . De eerste PB-producten staan alvast al in mijn winkellijstje, nl. de SSR1, SSR2.5 en de blackhole. Dacht nochtans eerste de M80 en M83 te nemen ;) .

By the way.... Pascal-X......knappe collectie :)^
 
natural look staat al in mijn verlanglijstje samen met nog 14 andere producten:D

en de hond zit niet in de collectie maar maakt wel deel uit van het poetsen want hij maakt telkens de bank smerig }:)w
 
Welja, nog 14 producten hahaha, je bent lekker op dreef Pascal!

Als je een hond hebt kan ik je de Fabric Protector van Shining Monkey aanraden:

https://www.Carclean.com/product/Shining_Monkey/D-Spec_Fabric_Leather_Protector_369gr_8014600006_100236
 
Deze foto toch maar niet onthouden uit mijn collectie album. Is toch een belangrijk mijlpaal zo'n dapje

Gelijk ook maar eens een heavy green polishing pad mee laten komen, want ik vind een oranje toch wel erg hard voor een single stage lak :D

DSCF0174.jpg
 
Ben maar weer eens bezig met een nieuwe bestelling te maken. Dit keer voornamelijk extra doeken en pads. Je kunt ze niet genoeg hebben, maar na deze bestelling heb ik er toch echt zat :D ! Voornamelijk weer veel nieuwe verschillende doeken bestellen zodat ik lekker kan vergelijken en een favoriet maken, want tot nu toe is dat toch echt de 530 buff towel van Cobra.

Dit staat tot nu toe weer in mijn winkelwagen:

Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth
Lake Country - Foamed Wool 6.5 inch Polishing/Buffing Pad
Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
Collinite - Liquid Insulator Wax #845
Brinkmann - MaxFire Dual Xenon Rechargeable Spotlight
Carrand - Microfiber MAX Soft Touch Detailing Towel - 40x45cm
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad
Poorboys World - SSR3 Heavy Duty Compound - 473ml
Cobra - Super Plush Deluxe 600 Microfiber Towel - 40x60cm
Cobra - Supreme Buff 530 Microfiber Towel
Meguiar's Professional - Wheel Brightener - 3780ml
Meguiar's Professional - Wheel Brightener Spuitfles (leeg)
Meguiar's Professional - 'Chemical Resistant' Sprayer

Hier komt nog een metal polish bij maar ik zit te twijfelen tussen die van megs en mothers.
 
haha dat lijstje klopt al niet meer :-"

Voeg er nog maar een aantal producten bij :D

Zodra ze er zijn morgen zal ik een foto'tje plaatsen en zal ook eens foto's van mijn complete collectie maken :party:

ps. volgende winkelmandje staat alweer klaar hoor :cool:
 
Dit is mijn huidige collectie. Wat er niet opstaat zijn mijn emmers, dap500, action mf doekjes en nog wat klein spul.

DSCF0273.jpg


DSCF0274.jpg


DSCF0275.jpg


Doeken:

DSCF0278.jpg


DSCF0279.jpg


Pads:

DSCF0280.jpg


Overige spulletjes:

DSCF0281.jpg
 
Erg mooie collectie! :)^
Volgens mij zijn er bakken van curver die net groot genoeg zijn om de flesjes met sprayer rechtop in te kunnen zetten (bij de Blokker). ;)