• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nog een detailer uit Belgie :-)

PeterS

Detailing guru
30 jul 2015
873
108
52
Mechelen, Belgie
Hallo allemaal,

ik ben Peter uit Mechelen, Belgie.
Ik ben ongeveer een jaartje geleden begonnen met detailen als hobby, vooral de eigen wagens onderhouden.
Ikzelf rij een Golf 7 variant (firmawagen) en thuis hebben we een BMW X3 (F25), beiden zwart ;-)

Daar er steeds meer vrienden, kennissen en vrienden van de vrienden en daar dan een kennis van, vroegen om ook hun wagen weer op te blinken heb ik daar dan een bijberoep van gemaakt.
Ondertussen loopt dat vrij goed en werk ik ook voor een tweedehands autodealer.

Voor de polijst en wax werken gebruik ik de 21E DA machine van Clean Your Car (UK) in combinatie met de Meguairs Microfibre pads en de D300 en D301 compounds.
Tijdje geleden ook de Rupes Mini aangeschaft voor de kleinere delen, ook met microfibre pads. Superblij mee.

de meeste foto's staan op mijn FB pagina: https://www.facebook.com/waxtem

Ik ben lid van Belgische detailerfora, maar daar gebeurt weinig, ik zie dat hier meer leven inzit :-)^

Hoi welkom!

leuke wagens krijg je ook voor geschoteld!

Ik zou foto's gewoon plaatsen via photobucket... Als je daar je foto's upload kan je de img code kopiëren en aan je bericht plakken... Dat werkt op elke forum!

Welkom hier, leuk dat je de hobby zo hebt kunnen uitbreiden.

ik plaats zelf de meeste foto's via het icoontje maar ook wel eens via tynipic.

Hallo Peter (bijna buurman). Ik woon op Pasbrug in Katelijne. Tof dat er een detailer in mijn buurt woont.
Nu weet ik waar ik moet zijn indien ik hulp nodig heb.

welkom

idd, op het belgische autodetailing forum is het zo goed als dood

spijtig maar niks aan te doen.
daarom ook naar hier verhuisd :-)

welkom

idd, op het belgische autodetailing forum is het zo goed als dood

spijtig maar niks aan te doen.
daarom ook naar hier verhuisd :-)