• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu ook met PIN betalen mogelijk bij Carclean.com!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
pin.gif

Voorheen was het bij het afhalen van producten alleen mogelijk om contant te betalen, maar vanaf heden is het mogelijk om bij ons met PIN te betalen!
:party:

pin2.gif
De automaat die we aangeschaft hebben is de Verifone Vx670, deze automaat werkt via GSM/GPRS en is dus overal te gebruiken. We zullen hem ook gaan meenemen naar meetings en beurzen.

670.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi! Ik voel me wat ongemakkelijk als ik zonder te betalen naar buiten ga....(je neemt cash mee...maar koopt vreemd genoeg toch weer wat extra's...:) ) Maak het uiteraard in de avond over, maar toch...beter zo!
 
slechte zaak die pin bij Tim,
kom je thuis is je bankrekening helemaal leeg :D







ff serieus, tof dat je met pin kan betalen,kan altijd handig zijn,vooral als je wat leuks ziet en er dan achter komt dat je een bank zou moeten gaan opzoeken